رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آخرین خبر درباره آینده رونالدو در منچستریونایتد

طبق ادعای نشریه «میرر»، سرالکس فرگوسن در جلسات خصوصی که با کریستیانو رونالدو داشته از این فوق‌ستاره پرتغالی خواسته که در منچستریونایتد بماند و از میراثش محافظت کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرورزشی، خبرهای رسیده از شهر منچستر حاکی از این است که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی جلساتی با سرالکس فرگوسن درباره آینده‌اش برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید:

نشریه «میرر» خبر داد، رونالدو و فرگوسن که در چشایر در نزدیکی یکدیگر زندگی می‌کند در طول فصل بارها جلساتی خصوصی در خانه یکدیگر برگزار کرده‌اند و کریستیانو هم مرتب به منزل سرمربی سابق می‌رود. همین ارتباط نزدیک هم باعث شده که رونالدو با وجود نرسیدن شیاطین‌سرخ به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد به ماندگاری در تیم نزدیک‌تر از جدایی باشد. گفته شده که فرگوسن از رونالدو خواسته در اولدترافورد بماند و از میراثی که در این تیم دارد محافظت کند.

با وجود این که خبرهایی مبنی بر بازگشت رونالدو به رئال‌مادرید یا حضورش در پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد، در هر صورت رونالدو یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و احتمالاً این یک سال را هم در اولدترافورد سپری خواهد کرد.

فرگوسن سال ۲۰۰۳ برای اولین مرتبه رونالدو را از اسپورتینگ‌لیسبون به منچستریونایتد آورد و کریستیانو هم در ۲۹۲ بازی در دوره نخست حضورش در اولدترافورد ۱۱۸ گل زد. او تابستان گذشته به اولدترافورد برگشت و با وجود ناکامی یونایتد موفق شده در ۳۸ بازی ۲۴ گل بزند که آمار خوبی برایش در ۳۷ سالگی به شمار می‌رود.

از تابستان اریک تن‌هاخ جانشین رالف رانگنیک خواهد شد و پیش از این شایعاتی مبنی بر خروج رونالدو بعد از حضور سرمربی هلندی منتشر شده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.