آخرین قیمت هاوال H2 + جدول

جدیدترین قیمت هاوال H2 گروه بهمن ویژه مردادماه ۹۷ مشخص شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، جدیدترین قیمت هاوال H2 گروه بهمن ویژه مردادماه ۹۷ مشخص شد. از تاریخ ۲۸ مردادماه قیمت هاوال H2 به شرح جدول زیر برای پیش خرید کنندگان قابل تسویه حساب است. قیمت ۱۱۲ میلیونی هاوال H2 در حالی مطرح می شود که قیمت اولیه این محصول در زمستان سال گذشته کمتر از ۹۰ میلیون تومان اعلام می شد. سری نخست با قیمتی در حدود ۹۵ میلیون تومان به فروش رسیدند، سری بعدی قیمت ۱۰۴ میلیونی را پیش روی خود دید و در نهایت حالا در شرایطی به قیمت ۱۱۲ میلیونی رسیده ایم که قیمت هاوال H2 در کارخانه تا حدود ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

کمپانی گریت وال در سال ۱۹۸۴ میلادی در نزدیکی پکن تاسیس شد و حالا تبدیل به بزرگترین خودروساز چینی در زمینه ساخت خودروها SUV و کراس اوور تبدیل شده است. این شرکت در چند سال اخیر، برخی طراحان و مهندسان خارجی را بکار گرفته است که نشان از عزم جدی این کمپانی در راستای تولید محصولات مدرن و با کیفیت‌تر دارد.

قیمت هاوال H2

یکی از محصولات جدید این شرکت کراس اووری با نام هاوال H2 است که به تازگی توسط گروه خودروسازی بهمن به بازار کشورمان راه یافته است. این خودرو نخستین مرتبه در سال ۲۰۱۴ میلادی و در نمایشگاه خودروسازی پکن به نمایش عمومی گذاشته شد.

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با خروجی ۱۴۰ اسب بخار و ۲۰۲ نیوتون متر گشتاور توان مناسب درخور نوع کاربری این خودرو را توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند. البته نمونه عرضه شده برای بازار ایران به صورت دیفرانسیل جلو انتخاب شده است.

در بحث امکانات رفاهی، بهمن موتور برای هاوال H2 خساست به خرج نداده و این محصول را با فهرست قابل توجهی از تجهیزات رفاهی به میدان فرستاده است؛ سامانه هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت،صندلی های چرمی راحت، شش کیسه هوا، ترمز اضطراری، سنسور باد لاستیک، دوربین عقب، فرمان برقی، سانروف، مانیتور، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دوگانه و … از امکانات این خودرو هستند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.