آغاز اعلام شماره حساب برای دریافت سود سهام عدالت

معاون وزیر اقتصاد و رییس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص فاز دوم ساماندهی سهام عدالت در جمع خبرنگاران گفت: فعالیتهای مربوط به مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت را آغاز نموده ایم، در مرحله اول ارائه صورت حساب به مشمولان را داشته ایم و در مرحله دوم در خصوص اینکه چگونه سود را به حساب مشمولان واریز نماییم از سیستم بانکی کمک گرفته ایم. در این مرحله مشمولان با مراجعه به بانکها و موسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانک مرکزی باید شماره شبا بانکی خود را تهیه نمایند.

به گزارش اینتیتر به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی ؛ وی افزود: از تاریخ ۳۰ فروردین سال ۱۳۹۶ (نیمه شب سه شنبه) سامانه سهام عدالت samanese.ir پاسخ گوی مشمولان است که در گذشته مشمولان وارد سایت شده و صورت حساب و قبض دریافت می نمودند ولی از این پس به غیر از آن، مشمولان باید شماره شبا بانکی خود و شماره تلفن همراه را در سامانه ثبت نمایند. در این مرحله هر شخص باید به نام خود و نه به نام سرپرست خانوار حسابی نزد بانکها و موسسات ذکر شده داشته باشد تا در وقت مناسب، سود سهام فقط به حساب خود مشمولان واریز خواهد شد.

رییس کل سازمان خصوصی سازی همچنین گفت: اگر شخصی شماره شبا را وارد سایت نمود و اشتباه بود سامانه به طریقی برنامه ریزی شده که در خصوص خطای اپراتوری شبا اخطار داده و کمک می کند که اصلاح شود. در کنار ثبت شماره شبا بانکی، از مشمولان شماره تلفن همراه نیز دریافت خواهد شد که پس از بررسی شماره شبا و صحت یا سقم آن به مشمولان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: اگر برای شخصی در خصوص صحیح یا غلط بودن شماره حساب پیامکی ارسال نشد می توانند بعد از    10-15 روز به سایت و صفحه خود مراجعه نموده از صحت آن اطلاع یابند.

در انتها رییس کل سازمان خصوصی سازی افزود: مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.