آلفارومئو Tonale در راه است!

چند روز پیش عکس‌هایی از نمونه اولیه خود منتشر شدند که در آنها چراغ‌های عقب موقت (هنوز چراغ‌های اصلی نصب نشده‌اند.) دیده می‌شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از چرخان، این عکس‌ها چندان واضح نبودند، اما به نظر می‌رسد جاسوسان ما توانسته‌اند عکس‌های بهتری از همان نسخه اولیه بگیرند. این عکس‌ها از نمای نزدیک‌تری گرفته شده‌اند و پیشرفت‌های فعلی این کراس اوور کوچک را تا حدی نمایان می‌کنند.

صادقانه بگوئیم، مسئول استتار، در پنهان کردن سپر معروف این مارک ایتالیایی خیلی خوب عمل کرده، اما همه ما می‌دانیم زیر کاورها چه پنهان شده، به علاوه مطمئنیم سپر جلو بزرگ، چرخ‌های بزرگ و اسپوک‌های دایره‌ای آنها که روح طراحی آلفا رومئو را حفظ می‌کند توجه همه را به خود جلب کرده.

به علاوه ما متوجه شدیم چراغ‌ها نسبت به کانسپتی که در سال ۲۰۱۹ برای توناله منتشر شده بود بزرگ‌ترند، که البته اصلا تعجب برانگیز نیست! دستگیره‌های درهای عقب هم به درها منتقل شده‌اند، برخلاف کانسپت که دستگیره‌هایش در ستون C قرار گرفته بود. در این نمونه اولیه هم چراغ‌های عقب موقت دیده می‌شوند و لوله‌های انتهایی سیستم اگزوز از دید ما پنهان هستند. به هر حال خرسندیم که آلفا رومئو به تناسب‌های کانسپت خود پایبند بوده، این شروع خوبی برای کراس‌اووری است که پیش از Stelvio تولید شده.

درست ماه گذشته بود که آلفا رومئو تائید کرد توناله با پیکربندی Plug-in Hybrid EV وارد بازار خواهد شد. (PHEV وسایل نقلیه‌ای هستند که باتری موتورهای الکتریکی آنها با اتصال به یک منبع برق شارژ خواهد شد.) که در خط تولید اتومبیل، در نوع خود، اولین خواهد بود، سایر گزینه‌ها و جزئیات پیشرانه در دسترس نیست، اما می‌دانیم، توناله می‌تواند از همان پلت‌فرم Jeep Compass استفاده کند که امکان برق رسانی به وسیله را فراهم می‌کند.

آلفا رومئو توناله قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ رونمایی شود، نمایشگاه‌های اروپایی تا ماه ژوئن این خودرو را نمایش خواهند داد و احتمالا در ایالات متحده آمریکا هم به فروش خواهد رسید. البته این خودروساز اعلام کرده کراس‌اووری حتی کوچک‌تر، با نام Brennero احتمالا به بازار ایالات متحده آمریکا راه پیدا نکند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.