رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آلومینیوم با برد یک نیمه‌ای مقابل مس رفسنجان به رختکن رفت

آلومینیوم و مس رفسنجان در پایان نیمه نخست و با نتیجه یگ بر صفر به سود اراکی‌ها دست یافته و به رختکن رفتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و مس رفسنجان در هفته نوزدهم از ساعت ۱۵ امروز و در چارچوب لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که امروز میزبان بازی است، با ترکیب حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل اورلاندو زاپاتا، محمدرضا آزادی، امین جهان‌کهن، میلاد فخرالدینی و سیداحسان حسینی به مصاف میهمان خود می‌رود.

تیم فوتبال مس رفسنجان در این مسابقه با ترکیب حامد لک، رامتین سلیمان زاده، فراز امامعلی، میثم تیموری، شاهین توکلی، حسین جعفری، فرشید باقری، جفر سون سیلوادووسسانتوس، محمدمهدی محبی، سیدمهدی حسینی و امید لطیفی به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رود.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت این دیدار برعهده موعود بنیادی فر است و محمدعلی پورمتقی، علیرضا طاهرخانی کمک‌های اول و دوم وی خواهند بود، همچنین میثم حیدری به‌عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده و حسین خانبان نیز ناظر داوری بازی آلومینیوم و صنعت نفت است.

دقیقه ۳ آلومینیوم روی ضربه آزادی فرصت داشت تا دروازه مس رفسنجان را باز کند که با دخالت حامد لک توپ راهی به دروازه نداشت و از سمت دیگر به بیرون رفته و کرنر شد.

دقیقه ۷ بازیکن مس فرصت گلزنی داشت که پورحمیدی مانع گلزنی وی شد تا آلومینیوم یکگ دقیقه بعد در یک ضدحمله صاحبه موقعیت گل شود که البته گل این تیم آفساید اعلام شد.

دقیقه ۸ گل آلومینیوم توسط آزادی به ثمر رسید که البته کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد و درنتیجه بازی همچنان صفر بر صفر ادامه یافت و گل آلومینیوم اراک مردود اعلام شد.

دقیقه ۲۲ روی یک ضدحمله و پاس تماشایی زاپاتا، آلومینیوم صاحب یک موقعیت شد که آزادی با دریبل لک موفق شد تا دروازه میهمان رفسنجانی را باز کرده و اراکی‌ها را با یک گل پیش بیندازد.

هرچند مس تلاش زیادی کرد تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند اما موفق نشد تا در پایان ۴۵ دقیقه قانونی نیمه نخست آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر پیروز بوده و با برد به رختکن برود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.