آلپینا B4 گرن کوپه با قدرت احتمالی ۴۶۲ اسب بخار

ب‌ام‌و اوایل تابستان امسال نسل جدید سری ۴ گرن کوپه را معرفی کرد و حالا عکاسان جاسوس آلپینا B4 گرن کوپه را در حال آزمایش شکار کرده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، این خودرو در مراحل اولیهٔ توسعه قرار دارد و در نگاه اول ویژگی خاصی در آن دیده نمی‌شود ولی با نگاهی دقیق‌تر می‌توان سپر عقب استتار شده با چهار سر اگزوز را مشاهده کرد. هرچند در حال حاضر در این B4 گرن کوپه نکتهٔ خاص دیگری وجود ندارد اما احتمالاً نسخهٔ تولیدی تغییرات بیشتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود در این ماشین شاهد سپر جلوی خاص آلپینا، رینگ‌های منحصربه‌فرد آلپینا و رنگ‌های اختصاصی باشیم. در داخل خودرو نیز احتمالاً شاهد صفحه آمپر دیجیتالی اصلاح‌شده و غربیلک فرمان آلپینا خواهیم بود. گزارشات قبلی نشان داده‌اند که B4 بر اساس ب‌ام‌و M440i XDrive ساخته خواهد شد که به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است.

اما این موتور در B4 گرن کوپه قطعاً تقویت می‌شود و احتمالاً مثل سدان آلپینا B3، خروجی آن به ۴۶۲ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد رسید. B3 با این نیرو ظرف ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۰۳ کیلومتر بر ساعت دست یابد؛ بنابراین می‌توانیم انتظار پرفورمنس مشابه این را در B4 گرن کوپه داشته باشیم. طبق گزارشات قبلی، آلپینا B4 گرن کوپه در مارس سال آینده معرفی خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.