رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز برای خدمت به مردم

وزیر کشور سفرهای نوروزی را فرصتی بسیار ارزشمندبرای ایجاد نشاط در جامعه دانست و تاکید کرد: «تمام دستگاه‌های اجرایی باید در ایام نوروز برای خدمت به مردم آماده باشند.»

به گزارش اینتیتر به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، احمد وحیدی وزیر کشور امروز یکم فروردین ۱۴۰۱ در بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: «مایه افتحار است که تمام دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز برای خدمت به مردم آماده هستند، این خدمت‌رسانی‌ها از طرف دولت مردمی و انقلابی در شأن مردم عزیز ایران است.»

او اظهار کرد: «به شخصه از همه ارگان‌ها و ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و علی اصغر شالبافیان ریاست این ستاد برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تشکر می‌کنم.»

وحیدی بیان کرد: «لازم می‌دانم چند نکته مهم را که در این جلسه به استحضار شما برسانم. سفرهای نوروزی فرصت بسیار ارزشمندی است که باید از آن برای ایجاد نشاط در جامعه استفاده شود. در این سفرها مردم با آداب و سنن و فرهنگ‌های یکدیگر و اقوام مختلف آشنا می‌شوند. این شناخت از فرهنگ‌ها و حضور در اقلیم‌های مختلف باعث همبستگی بیشتر در بین مردم کشورمان خواهد شد.»

او ادامه داد: «گردشگری طبیعت، زیارتی و تاریخی با توجه به وجود بیماری منحوس کرونا برای مردم فراهم است و با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید شرایطی فراهم شود که مردم حداکثر استفاده را از این تعطیلات برای مسافرت ببرند.»

وزیر کشور عنوان کرد: «ایمنی و امنیت جاده‌ها در کشور یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های ما است. رئیس جمهوری محترم هم با حضور در جلسه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی ترافیک بر این مهم تاکید داشتند که با دستورالعمل‌های ابلاغ شده تصادفات جاده‌ای کاهش پیدا کند.»

وحیدی درباره تهدید ویروس کرونا در مسافرت‌های نوروزی گفت: «باید بدانیم و به مردم بگوییم که همچنان از ناحیه این ویروس منحوس مورد تهدید هستیم. درست است که با تلاش‌های انجام شده از سوی همه ارگان‌ها و دولت محترم تا حد زیادی این بیماری کنترل شده است و از نظر تزریق واکسن وضعیت مطلوبی برخورداریم، اما نباید درباره بیماری کرونا عادی‌انگاری صورت گیرد. مسافرت‌ها باید با رعایت تمامی پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قاطعانه انجام شود.»
او تاکید کرد: «خدمات‌رسانی به مسافران یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه ستاد قرار گیرد و بسیار مسئله مهمی است. عزیزان ما در راهداری که همیشه جزو زحمتکشان بودند، باید خدمات خوب و به موقع و همراه با آرامش برای مردم داشته باشند.»

وحیدی افزود: «تاکنون مدیریت خوبی در خصوص مسافرت‌های نوروزی اعمال شده و دیگر از ترافیک‌های ۱۴ساعته خبری نیست. این تمهیدات باید ادامه پیدا کند تا مسافران در مسیر برگشت به راحتی در جاده‌ها تردد کنند. امیدوارم با همت همه دستگاه‌ها ایام تعطیلات نوروزی خوبی برای مردم رقم بخورد و سال نو و قرن نو را با خاطری خوش آغاز کنند.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.