رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آمازون یک پیام‌رسان را خرید

آمازون جدیدترین شرکتی است که با خرید یک پیام رسان، وارد حوزه پیام رسانی ایمن می شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مادربورد گزارش کرد که شرکت آمازون Wickr را خریداری کرد که به عنوان پلتفرم پیام رسان ایمنی معروف است که دموکراتها پس از حمله هک دی ان سی در سال ۲۰۱۶ از آن استفاده کردند. این غول اینترنتی پلتفرم پیام رسان را مکمل خدمات وب آمازون (AWS) می بیند که برای شرکتها و دولتها راه کار آسانی را برای مکالمات کاری راه دور شامل مکالمات صوتی و ویدیویی فراهم می کند.

شرکت خدمات وب آمازون خدمات Wickr را فورا عرضه خواهد کرد و مشتریان فعلی این پیام رسانی تغییری را نخواهند دید.

این اقدام اهمیت زیادی برای خدمات وب آمازون دارد. پیام رسان Wickr در حال حاضر سازمانهای مهمی مانند گمرک و حفاظت مرزی آمریکا و نظامیان را در جمع مشتریانش دارد. خرید این پیام رسان به آمازون کمک می کند از دست دادن قرارداد با پنتاگون را جبران کند و در مذاکرات برای قراردادهای دولتی مزیت جدیدی داشته باشد. اگر سازمانی به دلیل استفاده از Wickr مجوز آمازون را داشته باشد، ممکن است تمایل بیشتری برای خرید خدمات دیگر این شرکت پیدا کند.

بر اساس گزارش انگجت، پیام رسانهای ایمن در دنیای مصرف کننده بین پلتفرمهایی نظیر واتس اپ، آی مسیج، سیگنال و تلگرام، رونق پیدا کرده اند. با این حال خرید Wickr تضمین نمی کند که آمازون وارد رقابت مستقیم با این خدمات پیام رسان شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.