رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آنچه در مراسم تشییع پیکر بابک برزویه گذشت

پیکر مرحوم بابک برزویه، هنرمند عکاس امروز جمعه، ۲۸ مرداد ماه از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد بابک برزویه امروز جمعه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ با حضور خانواده وی و همچنین جمعی از دوستان، همکاران و اصحاب فرهنگ و ورزش از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

در این مراسم احترام برومند، سیامک انصاری، سیف‌الله صمدیان، کامران ملکی، علیرضا تابش، امیر عابدی، عباس سجادی، سیدمجید پوراحمدی، افشین شاهرودی، منوچهر شاهسواری، محمدمهدی عسگرپور، یونس شکرخواه، غلامرضا کاظمی‌دینان، مرتضی رنجبران و … حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، کامران ملکی ـ مشاور رییس سازمان سینمایی ـ بیان کرد: «دیروز جمعه ۲۷ مرداد، روز جهانی عکاسی بود؛ روز بزرگی برای همه عکاسان و بابک. امروز با بابک وداع می‌کنیم، او که عاشق عکاسی سینما و هنر بود. بابکی که علاوه بر اینکه دوست ما بود، سهم بزرگی بر گردن بسیاری از هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری کشور داشت. او با قاب‌هایی که می‌گرفت چهره‌های فرهنگی و هنری را ثبت و ماندگار می‌کرد و از دریچه دوربین او قاب‌های بسیاری ثبت و جاودانه شدند.»

ملکی ادامه داد: «امروز بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر اینجا هستند و تا چند ساعت دیگر در قطعه هنرمندان بسیاری از هنرمندان ایران که در آنجا آرمیده‌اند، به استقبال او خواهند رفت. بابک در قطعه هنرمندان هم تنها نیست و همه آنهایی که تصویرشان را ثبت کرده، او را تنها نمی‌گذارند. او دوستان خوبی داشت چون خودش خوب بود. او دوست داشت همه خوب و خوشحال باشند.»

بابک برزویه، هنرمند فقید عکاس در حوزه مطبوعات و سینما که از دی سال گذشته در کما به سر می‌برد، ظهر سه شنبه، ۲۶ مرداد درگذشت.

پیکر بابک برزویه پس از بدرقه از مقابل خانه هنرمندان ایران، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

مرحوم برزویه از عکاسانی بود که نه تنها در حوزه سینما بلکه در حوزه عکاسی مطبوعاتی و همکاری با رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری‌ها، نیز فعال بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.