رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

آیفون محبوبترین برند میان نوجوانان

محبوبیت اپل در ایالات متحده قابل کتمان نیست و این علاقه‌مندی به محصولات اپل روز به روز بیشتر می‌شود. به تازگی Piper Jaffray نظرسنجی‌ای را انجام داده است که نشان می‌دهد ۸۲ درصد مردم آمریکا از آیفون‌های ساخت اپل استفاده می‌کنند و این رقم در رابطه با افرادی که خواهان خریداری آیفونی در آینده نزدیک هستند، بالاتر نیز می‌رود.

به گزارش اینتیتر به نقل از جی اس ام، این نظرسنجی با نام “سرمایه‌ گذاری بر روی نوجوانان” سالی دو بار انجام می‌شود و طبق اطلاعات به‌ دست آمده از پایگاه داده این نظرسنجی، ۸۶ درصد از نوجوانان مورد بررسی قرار گرفته، اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند بعدی آنان یک آیفون خواهد بود. در سویی دیگر، تنها ۱۰ درصد از نوجوانان علاقه خود را برای خریداری یک گوشی اندرویدی ابراز نموده‌اند.

این گزارش توسط خبرگزاری Business Insider منتشر شده است. Piper Jaffray اعلام کرده که ۸۶ درصد، بالاترین رقمی است که تاکنون در گزارش‌های فصلی مشاهده نموده و از علاقه‌ افراد برای خریداری گوشی‌های اپل خبر می‌دهد.

Michael Olson و Yung Kim تحلیل‌گران Piper Jaffray در گزارش خود این چنین عنوان کرد‌ه‌اند:

به طور کلی ما داده‌های گردآوری شده از این نظرسنجی را به عنوان نشانه‌ای از قدرت اپل می‌بینیم و اینکه این شرکت توانسته بر دیگر برندها چیره شود و محبوبیت خود را میان نوجوانان حفظ کند.

اگر بهار سال ۲۰۱۵ را در نظر نگیریم، اپل توانسته‌ نفوذ خود را بر نوجوانان دیکته کند و در طی پنج سال گذشته رشد باثباتی را تجربه کرده است ( هم در زمینه کسانی که قصد خرید آیفون را دارد و هم افرادی که هم‌اکنون از ایفون استفاده می‌کنند). به عنوان مثال، در سال گذشته ۸۲ درصد نوجوانان از قصد خود برای خرید آیفون خبر دادند که در زمان خود رکورد جدیدی برای اپل به شما می‌رفت.

علاوه بر آیفون‌ها، تقاضای خرید Apple Watch نیز افزایش داشته است. ۱۷ درصد از نوجوانان بیان کرده‌اند که پس از Rolex، اپل محبوب‌ترین برند ساعت‌ برای آن‌ها است که برای یک شرکت حوزه تکنولوژی فوق‌العاده به حساب می‌آید. در نظرسنجی‌های پیشین، ۱۲ درصد از جوانان آمریکایی صاحب یک اپل واچ بودند در حالی ۱۷ درصد دیگر قصد خرید آن را داشتند.

بر اساس این مطالعه، هزینه‌های صرف شده برای خریداری محصولات اپل نسبت به سال گذشته ۱ درصد افزایش داشته اما در همین حال، از بهار تاکنون ۵ درصد کاهش را نیز شاهد بوده است. اغلب نوجوانان پول خود را صرف خرید مواد غذایی، بازی‌های ویدئویی و لوازم آرایشی می‌کنند.

نتایج این نظرسنجی بر اساس ۸۶۰۰ شرکت‌کننده نوجوان آمریکایی از ۴۷ ایالت این کشور به دست آمده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.