اتهامی جدید علیه اپل

به طبع، هیچ کدام از ساخته‌های دست بشر بی عیب و نقص نیستند. نمی‌توان یک محصول واقعی یافت که عاری از ایراد و ایده آل باشد. با این حال، شاهد وارد شدن اتهام جدیدی به اپل هستیم و آن کند شدن آیفون در iOS 14 طبق گزارشات است.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، گفتنی است که چند سال پیش شاهد انتشار این گزارشات و تأیید رسمی آن‌ها نیز بودیم. در ادامه، به جزئیات بیشتری از این اتهام خواهیم پرداخت.

کند شدن آیفون در iOS 14؛ آیا اپل مجدداً اقدام به کند کردن آیفون‌ها کرده است؟

مشکلات موجود در iOS، پشت سر هم گزارش می‌شوند. گویا در نسخه میان نسل سیستم عامل iOS، مشکلاتی پدیدار شده است. پیش از این، شاهد به وقوع پیوستن مشکل مصرف باتری و داغی در iOS 14.6 بودیم.

اما به گزارش Gizchina، این بار اتهام بزرگ و جدیدی به اپل وارد شده است. در این اتهام، ذکر شده است که کند شدن آیفون در iOS 14 طبق گزارشات به دست آمده‌اند. بنابراین، اپل مجدداً در حال کند کردن آیفون‌های خود است! اخیراً این اتهامات، تبدیل به شکایات جدیدی بر علیه اپل شده‌اند.

این گزارشات، مبنی بر این هستند که به روزرسانی‌های اخیر iOS، سبب خرابی آیفون‌ها شده‌اند. در همین راستا، برخی از آیفون‌ها کند شده‌اند و با مشکل مصرف بی رویه باتری مواجه هستند. در این دادخواست، نسخه‌های ١۴.۵ و ١۴.۵.١ و ١۴.۶ سیستم عامل iOS، دارای مشکل ذکر شده‌اند. بنابراین، شاهد گسترده‌تر شدن این مشکلات در بیان کاربران iOS هستیم.

شاکیان این نسخه‌ها، سعی در اثبات قدیمی بودن برنامه ریزی‌های اپل برای ارائه به روزرسانی هستند. آن‌ها مدعی هستند که اپل آن طور که باید، بر روی به روزرسانی‌های جدید خود کار نکرده است. به همین دلیل، شاهد کاهش عمر باتری دستگاه‌های این کمپانی هستیم.

همچنین این دسته از کاربران، اظهار کردند که اپل این عمل را برای افزایش فروش سری جدید آیفون‌ها در سال ٢٠٢١ میلادی انجام داده است. به همین ترتیب، کاربران مجبور می‌شوند تا دستگاه‌های جدیدی را برای دست یابی به عمر باتری و عملکرد بهتر انتخاب می‌کنند. در این جا، باید بگوییم که هنوز چند ماه تا رونمایی از این سری زمان باقی است. در نتیجه، بعید است که این اتفاق در حال رخ دادن باشد.

در نهایت، این شاکیان می‌گویند که کند شدن آیفون در iOS 14، عمدی است. بنابراین، مراجع ذی ربط باید اقداماتی را برای مقابله با اپل انجام دهند. همچنین آن‌ها تصمیم دارند تا برای خسارت ایجاد شده و مشکلات مربوطه، خسارتی را دریافت کنند. با این وجود، هنوز هیچ پاسخ رسمی از سوی اپل دریافت نشده است. کاربران شاکی، برخورد تندی با اپل داشته‌اند.

همچنین این کاربران گفته بودند که اپل بدون ارتقاء نسخه سیستم عامل، اجازه نصب وصله‌های امنیتی را نمی‌دهد. اما چندی پیش اعلام شد که اپل قصد دارد این سیاست خود را تغییر دهد. بنابراین، اپل هم قصد دارد تا ایرادات خود را برطرف کند.

تا زمان انتشار بیانیه رسمی از سوی اپل، باید منتظر ماند. اما تحلیل شما از این شکایت کاربران چیست؟ آیا واقعاً اپل چنین اقدامی را دوباره انجام داده است؟ نگرش شما نسبت به شاکیان و رفتار آن‌ها چیست؟ اگر کاربر این نسخه از سیستم عامل iOS هستید، بگویید که تا به حال با این مشکلات مواجه شده‌اید یا خیر؟

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.