رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اجرای آتش‌بس در غزه؛ فلسطینی‌ها پیروزی مقاومت را جشن گرفتند

با اجرایی شدن آتش‌بس در نوار غزه از بامداد امروز جمعه فلسطینی‌ها این پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، آتش بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی رأس ساعت دو بامداد روز جمعه پس از ۱۱ روز حمله متوالی این رژیم به نوار غزه اجرایی شد.

در پی برقراری آتش بس صدها فلسطینی در شادی پیروزی مقاومت به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند. فضایی از شادی در سراسر نوار غزه و کرانه باختری موج می زد و در مساجد تکبیرهای عید سر داده شد.

فلسطینی‌ها در مناطق مختلف در بیت لحم و کرانه باختری این پیروزی بر اشغالگر را جشن گرفتند.

دولت رژیم صهیونیستی عصر روز پنجشنبه پس از جلسه‌ای که بیشتر از سه ساعت طول کشید، با پیشنهاد آتش بس در غزه موافقت کرد.

ابوحمزه، سخنگوی گردان های قدس نیز کمی پیش از آتش بس اعلام کرد: همیشه کلام آخر مقاومت در میدان این خواهد بود که “اگر بازگردید باز می‌گردیم”. مقاومت به هر نوع نقض اسرائیل پاسخ خواهد داد.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام هم اعلام کرد، مقاومت توانست دشمن و ارتشش را که رهبری آن به کودک کشی و تخریب برج های مسکونی فخر فروخت، ذلیل کند. در صورتی که رژیم صهیونیستی به مقدسات حمله کند، مقاومت آماده مقابله است.

زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از موافقت این جنبش با پیشنهاد مصر درباره آتش بس همزمان خبر داد و گفت، مقاومت تا زمانی به این آتش بس پایبند است که دشمن هم پایبند باشد. مقاومت هر نوع نقض آتش بس را پاسخ خواهد داد.

مشیر المصری از دیگر رهبران حماس گفت، هر گونه اعلام آتش بس از سوی دشمن اعلام شکست، فرار از میدان در مقابله حماسه پیروزی است که مقاومت رقم زد. مقاومت توانست با اتحاد موضع خود و انقلاب مردم به قلعه های نفوذ کرده، توهماتش را نقش بر آب و قواعد درگیری جدیدی را اعمال کند.

المصری این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع سیاسی اعلام کردند، کابینه آتش بس یکجانبه را تصویب خواهد کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.