رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

احمدی نژاد در منزل بماند و راز و نیاز کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می گوید: علما مراجع و بزرگان حوزوی ۴ سال دوم فعالیت آقای احمدی‌نژاد را به خاطر دارند و به همین دلیل امروز ایشان را به حضور نمی پذیرند.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرآنلاین، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخشی از گفتگوی خود در خصوص سفر اخیر محمود احمدی نژاد به شهر مقدس قم و عدم استقبال مراجع عظام تقلید و علما از وی گفت: ایشان در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود اقداماتی را انجام داد که بخشی از مردم را از خود رنجیده خاطر و حتی متنفر کرد. البته هنوز افرادی هم وجود دارند که از رئیس جمهور سابق حمایت کنند.

احمدی نژاد

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: بنده به آقای احمدی نژاد پیشنهاد می‌کنم که به جای دست و پا زدن‌های بیهوده، در سالهای پایانی عمر در منزل بماند و ضمن راز و نیاز، کارهای خود را به خداوند متعال واگذار کند.

این عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به احمدی‌نژاد، گفت: سوال من از ایشان این است که شما ۸ سال رئیس جمهور بودید بفرمایید که در آن دوران چه کاری کردید که دوباره به دنبال ریاست هستید؟

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بسیاری از علما و مراجع عظام تقلید احمدی نژاد را به حضور نپذیرفتند؟، گفت: علما مراجع و بزرگان حوزوی ۴ سال دوم فعالیت آقای احمدی‌نژاد را به خاطر دارند و به همین دلیل امروز ایشان را به حضور نمی پذیرند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.