رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

از تمدید اجرای نمایشی با بازی باران کوثری تا اجرای فوق‌العاده «سه خواهر»

اجرای نمایش «گفت‌وگوی بر جای ماندگان» تا ۳ شهریور ماه تمدید شد و نمایش «سه خواهر» به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، «گفت‌وگوی بر جای ماندگان» با بازی باران کوثری،رضا بهبودی و محمد صادق ملک تا روز جمعه ۳ شهریور تمدید شد.

این نمایش به طراحی و کارگردانی میلاد شجره و نویسندگی محمد زارعی در حالیکه روز سه شنبه ۳۱ مرداد اجرا نخواهد شد، تنها به مدت سه روز و تا روز جمعه ۳ شهریور به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

 «گفت‌وگوی برجای ماندگان» دیگر تمدید نخواهد شد، لذا علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد و یا خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت تیوال به نشانی tiwall.com از تخفیف های وفاداری و دانشجویی در سه روز چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه بهره مند شوند.

در این نمایش که هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود،باران کوثری،رضا بهبودی،محمد صادق ملک،محسن نوری،محمد خاکساری و امین اسلامی در کنار صداهایی از جهانگیر کوثری و محمد حسن معجونی به ایفای نقش می پردازند.

نشانی پردیس تئاتر شهرزاد: خ حافظ،خ نوفل لوشاتو،نرسیده به چهارراه رازی،شماره ۷۴

نمایش «سه خواهر» به اجرای فوق‌العاده رسید

نمایش «سه خواهر» به کارگردانی محمدحسن معجونی چهارشنبه ۱ و پنجشنبه ۲ شهریورماه با اجرای فوق‌العاده به صحنه می‌رود.

این نمایش با بازی حسین امیدی، فریبا جدیکار، سعید چنگیزیان، حسین حسینیان، آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام، فراز سرابی میلاد شجره، آوا شریفی، کتایون طلایی، محمد عاقبتی، به آفرید غفاریان، امیر قاسمی، محمد حسن معجونی، فرزانه میدانی، سیاوش نائینی روی صحنه رفته است.

نمایش «سه خواهر» در روزهای چهارشنبه ۱ و پنجشنبه ۲ شهریورماه با دو اجرای ویژه در ساعت‌ 18 و ۲۱ در سالن استاد سمندریان به صحنه می‌رود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.