رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

از شورلت بلیزر ۲۰۱۹ رونمایی شد

کمپانی شورولت از نسل جدید و متفاوت شاسی بلند بلیزر، طی رویدادی در آتلانتا ، رونمایی کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ماشین ۳، شورلت بلیزر ۲۰۱۹ با طراحی متناسب خود به عنوان یک اوور کراس متوسط ، از نظر ظاهری ما بین شورلت اکینوکس کوچک و شورلت تراورس فول سایز قرار گرفته است.

در طراحی نمای خارجی این اوور کراس ، خطوطی به چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها از چراغ جلو شروع شده و به آینه های بغل امتداد یافته است، خطوط دیگری از گلگیر شروع شده و به سمت بالا حرکت می‌کند. این در حالی ست که خط سوم، از دستگیره‌ی در عقبی شروع می‌شود و به چراغ‌های LED دو قسمتی در عقب می‌رسد.

شورلت بلیزر

نمای جلوی این اوور کراس اسپرت و خشن ، مشترکات فراوانی با شورلت کامارو دارد . در نگاه اول جلو پنجره بزرگ و ورودی های هوا در کنار آن ، نظر شما را جلب خواهد کرد. همچنین چراغ‌های دی لایت در محل اصلی و چراغ‌های اصلی از نوع HID بر روی سپر جلو دیده می‌شوند.

شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ برای نخستین بار از سیستم مدیریت فضای مخصوص بار استفاده کرده که این سیستم شامل ریل و حصاری است که دسترسی به وسایل کوچک‌تر را میسر می کند. صندوق عقب با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب حجمی معادل با ۱۸۱۸ لیتر دارد که در حالت استاندارد از این مقدار، کمتر است.

نمای داخلی این خودرو کاملا از طراحی راننده محور بهره مند شده و فضای راحت تری را برای زانوی راننده فراهم کرده است . همچنین در مرکزیت کابین این اوور کراس یک نمایشگر بزرگ ۸ اینچی مجهز به سیستم اپل کار پلی و اندروید اتو ، در کنار ورودی های هوای دایره شکل قرار دارد.

فرمان گرم‌شونده اتوماتیک، صندلی‌های جلو سرد و گرم شونده ، صندلی‌های ردیف دوم تاشو قابل‌ تنظیم با قابلیت لغزش ۱۴ سانتی‌متری و سقف پانورامیک برقی دوتکه از دیگر امکانات داخلی شورولت بلیزر ۲۰۱۹ است.

جنرال موتورز برای این خودرو دو پیشرانه متفاوت عرضه کرده است. شورلت بلیزر ۲۰۱۹ مجهز به یک موتور ۲.۵ لیتری و ۴ سیلندر است و توان تولید ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد.

پیشرانه‌ی قدرتمند‌تر آن ، یک موتور ۳.۶ لیتری و ۶ سیلندر است که قدرت آن به حداکثر ۳۰۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۳۶۵ نیوتن متر می‌رسد. برای هر دو نسخه تنها یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک در دسترس است.

مدل‌های چهار چرخ متحرک ، مجهز به سیستم توزیع گشتاور هستند که هنگامی که خودرو در حالت AWD قرار ندارد ، قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می کند.همچنین در تریم‌های RS و Premier از سیستم پیچیده‌تر چهار چرخ متحرک AWD دو کلاچه استفاده خواهند کرد.

همچنین از امکانات و فناوری‌های موجود در نسخه‌های پریمیر و RS می‌توان به درب برقی داشبورد ، کروز کنترل تطبیقی، دوربین عقب برای بهبود پارک خودرو ،شارژر بی‌سیم گوشی تلفن همراه ، ۶ ورودی USB و در صندوق عقب برقی بدون نیاز به دست، اشاره کرد.

فروش شورولت بلیزر مدل ۲۰۱۹ از اوایل سال آینده آغاز خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.