رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استقلال بازی باخته را برد

مصاف استقلال و ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی ۳ بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال و ملوان از ۱۹ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

این گزارش به روز رسانی شده است.

استقلال ۳ – ملوان یک
گل: سجاد بازگیر در دقیقه ۲۷ برای ملوان و عارف غلامی در دقیقه ۵۸، مهدی قایدی در دقیقه ۷۹ و مهدی مهدی‌پور در دقیقه ۶+۹۰ برای استقلال

کارت زرد: مهدی مومنی برای ملوان و صالح حردانی و مهدی مهدی‌پور برای استقلال
کارت قرمز: –

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی، سعید مهری (دقیقه ۷۲- آرش رضاوند)، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی (دقیقه ۸۰- پیمان بابایی)، کوین یامگا (دقیقه ۷۹- آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده (دقیقه ۶۴- مهدی قایدی) و جعفر سلمانی (دقیقه ۴۶ – ابوالفضل جلالی)

ترکیب ملوان: رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر(دقیقه ۷۸- ارسلان تفضلی)، میلاد شعبانلو، مسعود زائر کاظمین، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، مصطفی نائیج‌پور، محمدصادق بارانی، مهران احمدی (دقیقه ۶۵- محمود مطلق‌زاده) و مهدی مومنی

موقعیت‌های مهم

سجاد شهباززاده در دقیقه ۸ این دیدار، روی یک کار ترکیبی، صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد اما ضربه شوت این بازیکن به بالای دروازه رفت.

در دقیقه ۱۲ این دیدار، صادق بارانی از پشت محوطه جریمه، شوتی روانه دروازه سید حسین حسینی کرد که این ضربه راه به جایی نبرد.

کوین یامگا در دقیقه ۱۶، روی نفوذ خود به محوطه جریمه حریف، توانست موقعیت خوبی برای خود فراهم کند اما ضربه شوت این بازیکن را دروازه‌بان ملوان دفع کرد.

گل: دقیقه ۲۶ بازی، مسعود زائر کاظمین از سمت راست محوطه جریمه استقلال، توپ را به سجاد بازگیر ارسال کرد و این بازیکن با یک ضربه پای راست موفق شد گل اول ملوان را به ثمر برساند.

استقلال در دقیقه ۳۸ بازی می‌توانست به گل برسد؛ محمد محبی روی یک ضربه ارسالی می‌توانست در محوطه جریمه گل اول استقلال را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن با دفع دروازه‌بان روبه‌رو شد.

اولین موقعیت استقلال در نیمه دوم، در دقیقه ۵۲ شکل گرفت و صالح حردانی روی ارسال خود به محوطه جریمه ملوان می‌توانست یک فرصت خطرناک ایجاد کند اما توپ در نهایت به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۷، کوین یامگا روی ارسال ابوالفضل جلالی می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن راه به جایی نبرد.

گل: تلاش استقلال برای گلزنی در دقیقه ۵۸ به ثمر نشست و عارف غلامی روی یک ضربه کرنر صاحب موقعیت شد و با ضربه سر، گل تساوی بازی را به ثمر رساند.

مسعود زائر کاظمین در دقیقه ۶۶ این دیدار روی نفود خود می‌توانست موقعیت خطرناکی را برای ملوانی‌ها شکل دهد اما دخالت مدافع استقلال نگذاشت دروازه‌ آبی‌ها تهدید شود.

سجاد بازگیر در دقیقه ۷۱ روی موقعیت تک به تک با دروازه‌بان می‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما دخالت مدافعان آبی‌ باعث شد تا نتیجه تساوی حفظ شود.

گل: ارسال یامگا در دقیقه ۷۹، مهدی قایدی را موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن هم در محوطه جریمه ملوان با یک ضربه راحت، دروازه ملوان را باز کرد.

گل: در دقایق پایانی بازی، مهدی قایدی موفق شد یک پنالتی برای استقلال بگیرد و مهدی مهدی‌پور موفق شد از روی نقطه پنالتی گل سوم آبی‌ها را به ثمر برساند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.