رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

استقلال در همه آمارهای لیگ برتر بهترین است

در پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال با ۳ گل میزبانش پدیده را شکست داد و صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش اینتیتر به نقل از مهر،‌ تیم فوتبال استقلال در یازدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر توانست میزبانش پدیده را با ۳ گل در مشهد شکست دهد تا با ۳ امتیاز این بازی ۲۵ امتیازی شده و در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. این هفتمین پیروزی تیم استقلال در ۱۱ بازی بود تا آبی پوشان به همراه سپاهان دارای بیشترین تعداد برد در این فصل باشند.

بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها همراه با سپاهان رکورددار بیشترین تعداد برد در این فصل هستند، اما «تعداد پیروزی» تنها آیتمی نیست که آبی پوشان دارای بهترین عملکرد در آن هستند؛ آنها در تمام موارد دارای بهترین رکورد در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ هستند. با این توضیح که در تمام رکوردها دارای شریک هستند.

بیشترین برد و کمترین شکست

شاگردان مجیدی همانطور که در تعداد برد همراه با تیم سپاهان دارای بهترین عملکرد هستند، در تحمل شکست هم دارای بهترین رکورد و عملکرد می‌باشند. استقلالی‌ها همراه با آلومینیوم اراک تنها تیم‌هایی هستند که تاکنون طعم شکست را نچشیده‌اند تا دو تیم شکست ناپذیر در ۱۱ هفته ابتدایی فصل باشند.

بهترین خط حمله و دفاع

آبی پوشان در خط حمله هم عملکردی بهتر از دیگر تیم‌ها دارند و با ۱۶ گل زده همراه با پرسپولیس دارای بهترین خط حمله مسابقات هستند. آنها همچنین در خط دفاع نیز با دریافت تنها ۲ گل در ۱۱ بازی، بهترین عملکرد را همراه با تیم آلومینیوم اراک دارند. همچنین استقلال با ۹ کلین شیت در ۱۱ بازی همراه با آلومینیوم اراک دارای بیشترین تعداد کلین شیت می‌باشند.

اما آنچه استقلالی‌ها در آن به تنهایی دارای بهترین عملکرد هستند، تفاضل گل است. شاگردان مجیدی با ۱۶ گل زده و ۲ گل خورده دارای تفاضل گل ۱۴ هستند و از این نظر بهترین عملکرد را در بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات دارند. نزدیک ترین تیم به استقلال در تفاضل گل سپاهان است. شاگردان محرم نویدکیا با تفاضل گل ۱۱ بعد از آبی پوشان قرار دارند. دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تفاضل گل ۸ به صورت مشترک در رده سوم قرار می‌گیرند.

نقطه مقابل استقلال

در حالی که استقلال دارای بهترین عملکرد در همه آیتم‌ها می‌باشد، تیم فوتبال پدیده در تمام آیتم‌ها ضعیف‌ترین عملکرد را دارد. نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر تنها تیم بدون پیروزی است و با ۹ شکست، دارای بیشترین تعداد باخت می‌باشد. همچنین این تیم با ۲ گل زده و ۱۷ گل خورده ضعیف‌ترین خطوط حمله و دفاع را دارد و بدیهی است با تفاضل گل منفی ۱۵، ضعیف‌ترین تفاضل گل مسابقات را هم دارا می‌باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.