رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اشاره سم لیک به انتشار اخبار جدید بازی Alan Wake 2

کارگردان بازی Alan Wake 2 به انتشار اخبار جدید در آینده اشاره کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، به‌تازگی سم لیک، کارگردان بازی Alan Wake 2 گفته است که در سال ۲۰۲۳ اطلاعات جدیدی در مورد این دنباله‌ی مورد انتظار با هواداران به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی Alan Wake در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و حال رمدی قصد دارد دنباله‌ی آن را در مقطعی از سال جاری میلادی به بازار عرضه کند. بازی Alan Wake 2 در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۱ معرفی شد؛ بااین‌حال تاکنون جزئیات جدیدی از گیم‌پلی یا محتوای داستانی آن پخش نشده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که این روند برای مدت طولانی‌تری حفظ نخواهد شد.

همزمان با آغاز سال ۲۰۲۳، سم لیک از شرکت رمدی در توییتر به طرفداران اطلاع داد که امسال دوره‌ای عظیم و مهم برای این توسعه‌دهنده خواهد بود. اگرچه لیک هیچ چیز جدیدی در مورد Alan Wake 2 یا اخباری که ممکن است در آینده از آن پخش شود نگفته است، اما تصویری از لوگوی بازی منتشر کرد تا طرفداران را به دریافت اطلاعات بیشتر در آینده ترغیب کند.

سم لیک در توییت خود نوشت: «[۲۰۲۳] سال پرمشغله و دیوانه‌وار هیجان‌انگیزی خواهد بود. چرا؟ خوب، اگر به تصویر زیر با دقت نگاه کنید، ممکن است سرنخی ببینید». در ادامه این کارگردان تصویری از لوگوی Alan Wake 2 را منتشر کرد تا به طرفداران اعلام کند اخبار جدید این بازی در راه هستند.

یک نکته مثبت در مورد توییت لیک این است که مجددا تأیید می‌کند بازی Alan Wake 2 در حال حاضر در مسیر توسعه‌ی خود برای عرضه در سال ۲۰۲۳ است. باتوجه‌به اینکه اخیرا اخبار بسیار اندکی در مورد این پروژه منتشر شد، برخی از طرفداران نگران بروز مشکل در روند ساخت این بازی و تأخیر زمان عرضه‌ی آن تا سال ۲۰۲۴ بودند. از آنجایی که سم لیک در توییت خود در مورد اینکه چگونه سال ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رمدی و Alan Wake 2 خواهد بود صحبت می‌کند، به نظر می‌رسد می‌توان از انتشار این بازی تا قبل از پایان سال جاری مطمئن شد.

بازی Alan Wake 2 یک بازی تماما نسل نهمی خواهد بود و قرار است روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.