افزایش امنیت با درب ضد سرقت ایرانی در هفته نیروی انتظامی

درب ضد سرقت ایرانی یکی از راهکارهایی است که می تواند در هفته نیروی انتظامی سبب افزایش امنیت خانه و محل کار شما شود.

به گزارش اینتیتر، هفته ای که در آن قرار داریم به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است و شعار امسال این حافظان امنیت، پلیس هوشمند، امنیت پایدار است.

در مقاله ای که پیش روی شما است به موضوع اهمیت درب ضد سرقت ایرانی در امنیت خانه و خانواده است که با یکی از تولید کنندگان منحصر به فرد ایرانی به نام گروه دُرناب انجام شده است و در آن به بررسی راهکارهایی برای افزایش امنیت در کمال دارا بودن زیبایی و جذابیت پرداخته ایم.

این مصاحبه در هفته نیروی انتظامی از آن جهت با گروه دُرناب انجام شد چرا که هر دوی آن ها به نحوی مشغول افزایش امنیت و مراقبت از خانه و محل کار هر یک از ما هستند.

درب ضد سرقت ایرانی

به نقل از مدیر فروش گروه دُرناب، درب ضد سرقت ایرانی، اولینی و تنها انتخاب خریداران درب ضد سرقت مدرن است، چرا که این درب ها علاوه بر امنیت بالا و قابل قبول، زیبایی منحصر به فرد و خاصی را به محیط اطراف شما می بخشند.

انواع درب ضد سرقت ایرانی موجود در بازار بر اساس نوع زیرسازی و روکش به کار رفته بر روی آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند که به گفته‌ی مدیر خط تولید دُرناب، تنها عامل تنوع قیمت گسترده این درب ها تنها، زیرسازی و استراکچر داخل درب است.

درب ضد سرقت مدرن ، کلاسیک و یا هر یک از این نام ها تاثیر چشمگیری در قیمت درب ایجاد نخواهد کرد.

درب ضد سرقت ایرانی

گروه دُرناب در تولید زیرسازی خود از ورق آهن ۲ میلی متری استفاده می کند که در مقایسه با دیگر تولید کنندگان این صنعت، ضخامت بالا و قابل قبولی به حساب می آید.

اما این موضوع تنها دلیل خاص بودن گروه دُرناب نبوده و استفاده از فوم پلی یورتان در ساختار درب ضد سرقت ایرانی یکی دیگر از مواردی است که سبب متمایز شدن تولیدات این شرکت با دیگر شرکت ها می شود که در ادامه این مقاله به این موضوع پرداخته ایم.

درب ضد سرقت مدرن

درب ضد سرقت مدرن یکی دیگر از موضوعاتی است که امروزه بیشتر خریداران به دنبال آن هستند تا علاوه بر افزایش امنیت منزلشان، زیبایی و جذابیت متفاوتی نیز به محیط اطرافشان ببخشند.

مدیر فروش دُرناب می گوید تمامی درب های ضد سرقت مدرن، ارزان و دیگر دسته بندی های این شرکت از زیرسازی واحد ورق آهن ۲ میلی متری و فوم پلی یورتان پیروی می کنند و تنها دلیل نامگذاری این دسته بندی به درب ضد سرقت مدرن، نوع خاص و متفاوت روکش های کار شده بر روی آن ها است.انواع درب ضد سرقت مدرن دُرناب تا به این اندازه متنوع و نا محدود است که در صورتی که هر یک از خریداران از مدل های موجود در سایت خوششان نیاید می توانند با ارسال یک عکس، ثبت سفارش تولید درب ضد سرقت مدرن خودشان را ثبت کنند و منتظر آماده سازی درب ضد سرقت ایرانی متفاوتشان باشند.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این مصاحبه با این تولید کننده مطرح شد، درب لابی ضد سرقت است که گروه دُرناب در این محصول نیز اقدام به تولید سفارشی درب مورد نیاز خریداران می کند.

درب لابی ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت که یکی از مهم ترین راهکار های افزایش امنیت در هفته نیروی انتظامی است، نکات قابل توجهی را با خود به همراه دارد که در ادامه به بررسی این موارد پرداخته ایم.

درب های لابی از آن جهت که به دو دسته‌‌ی تمام چوب و ضد سرقت تقسیم می شوند، دنیای کاملا مجزایی را از یکدیگر طی می کنند.عموما درب های لابی تمام چوب از آن جهت که مقاومت زیرسازی در آن ها اهمیت ندارد، طراحی ها و زیبایی دیگری را در اختیار خریداران قرار می دهد اما نمی تواند به عنوان سدی غیر قابل نفوذ در منزل و محیط کار شناخته شود.

درب لابی ضد سرقت

به همین منظور بخش قابل توجهی از خریداران اقدام به خرید درب لابی ضد سرقت گروه دُرناب می کنند، چرا که این درب ها علاوه بر مقاومتی که با زیرسازی خاص ورق آهن ۲ و فوم پلی یورتان تزریق شده ایجاد می کنند، دارای طرح ها و مدل هایی هستند که هر یک از خریداران درب لابی ضد سرقت با مشاهده آن ها متوجه ضد سرقت بودن این درب ها نخواهند شد.

گروه دُرناب علاوه بر تولید انواع درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت مدرن و درب لابی ضد سرقت، اقدام به تولید و فروش انواع درب های داخلی و درب ضد آب با ساختاری متفاوت کرده است که در ادامه این مصاحبه در هفته نیروی انتظامی با این شرکت به آن ها پرداخته ایم.

پیش از بررسی جزئیات درب های داخلی یکی از جدید ترین تولیدات این شرکت، درب مخفی کشویی است که به عنوان نوین ترین نوع بازشو درمیان درب های داخلی و اتاقی مشهور است که در این مصاحبه گروه دُرناب برای اولین بار اقدام به معرفی این درب ها کرده است.

درب های داخلی

بازار درب های داخلی از آن جهت که تنوع محصولات بالایی دارند و زیرسازی و ساختار داخلی درب برای خریداران محترم شرکت ها مهم و قابل توجه نیست، طرح، رنگ، ابعاد و روکش مهم ترین موضوعاتی است که می توان برای معرفی این درب ها به صحبت نشست.

اسکلت تمامی درب های داخلی دُرناب اعم از درب مخفی کشویی، ارزان و مدرن از کلاف چوب روس ۶ در ۴ با تکنولوژی اتصال FingerJoint شده تولید می شوند.

درب های داخلی

 

در فضای خالی میان دو روکش داخلی و خارجی درب نیز از متریال شبکه های کاغذی به نام هانیکام استفاده می شود و نکته قابل توجه در ارتباط با ابعاد موجود شرکت دُرناب در انواع دسته بندی درب های داخلی این است که مانند عدم وجود محدودیت در تولید درب ضد سرقت ایرانی و درب لابی ضد سرقت، در این دسته بندی نیز هیچگونه محدودیتی در تولید وجود نداشته و تمامی قیمت های موجود در سایت doornab.com بر اساس ابعاد ۲۲۵ در ۹۵ سانتی متر می باشد و قیمت درب در ابعاد سفارشی شما به صورت آنلاین به شما اطلاع داده می شود.

درب مخفی کشویی

درب مخفی کشویی یا درب کشویی جیبی جدید ترین محصول از انواع درب های داخلی گروه دُرناب است که در این مصاحبه برای اولین بار به صورت رسمی معرفی شده اند.

درب مخفی کشویی به دلیل نوع خاص بازشو مورد توجه بخش قابل توجهی از کاربران اینترنتی قرار گرفته است و عموم کاربرد این مدل بازشو برای فضاهایی است که مکان کافی برای اجرای درب لولایی ندارند.این درب ها همانگونه که از نامشان پیداست داخل فضای خالی میان دیوار قرار گرفته و بدون اشغال کردن فضای اضافی، درب اتاقی یا درب ضد آب منحصر به فردی را در اختیار شما می گذارند.

نوع خاص بازشو درب مخفی کشویی، تاثیری در تنوع طرح ها و مدل های درب نداشته و مشتریان این درب متفاوت گروه دُرناب در انتخاب طرح های خاص و منحصر به فرد هیچگونه محدودیتی را نخواهند داشت.

درب مخفی کشویی همانند درب ضد سرقت مدرن یکی از مدرن ترین و بروز ترین انتخاب ها برای درب های داخلی است تا افرادی که به دنبال مدل های متفاوت و خاص هستند بتوانند به غایت و نهایت این انتخاب ها دست پیدا کنند.

موضوع دیگری که در این بخش مهم و قابل بررسی است، درب ضد آب است چرا که یکی از مهم ترین دغدغه های بانوان سرزمینمان، پوسیدگی و خرابی درب های سرویس بهداشتی و حمام است که در ارتباط با این موضوع نیز از کارشناس دُرناب درخواست کردیم تا اطلاعاتی را در این باره در اختیار مخاطبان اینتیتر قرار دهند.

درب ضد آب

درب ضد آب گروه دُرناب و بیشتر تولید کنندگان به دو دسته درب ضد آب ABS و درب ضد آب پلی وود تقسیم بندی می شوند.

درب ضد آب همان طور که پیش تر نیز اشاره شد بهترین انتخاب برای حمام و سرویس بهداشتی هستند که بر اساس طرح و روکش به دو دسته محدود می شوند.درب ضد آب ABS نوع خاصی از درب نیست و تنها لایه‌ی ABS روی درب های MDF معمولی کشیده کشیده می شود و ساختار رزینی آن سبب ضد آب شدن درب می شود.

درب ضد آب پلی وود نیز که از ترکیب خرده های چوب و پلیمر تولید می شوند، نسبت به درب های داخلی ضد آب دیگر، مدرن تر و امروزی تر هستند.این درب ها از آن جهت که در ساختار ظاهری خود هیچگونه عمق و فرورفتگی را ندارند، در مقابل میکروب ها و ویروس ها، به عنوان بهترین درب ضد آب گروه دُرناب شناخته می شود.

امیدواریم توانسته باشیم در مصاحبه با گروه دُرناب در هفته نیروی انتظامی، اطلاعات مهم و کاربردی را در ارتباط با درب ضد سرقت در اختیار شما قرار عزیزان داده باشیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.