افزودن حالت تاریک به نسخه اندروید یوتوب

گوگل سال گذشته حالت تاریک را به نسخه وب یوتوب آورد، چهار ماه پیش نیز این ویژگی برای یوتوب iOS عرضه شد و حالا هم نوبت به یوتوب اندروید رسیده تا میزبان حالت تاریک سرویس گوگل باشد. البته با توجه به گزارشات کاربران، فعلا تمام دیوایس‌های اندرویدی این ویژگی را ندارند و احتمالا تا چند روز آینده شاهد حضور آن روی بقیه دستگاه‌ها هم خواهیم بود.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، در هر صورت کسانی که این قابلیت جدید را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با رفتن به آدرس Settings > General و کلیک روی گزینه Dark Theme حالت تاریک را برای اپلیکیشن خود فعال کنند. با فعال سازی این حالت، پس زمینه به خاکستری تاریک تبدیل می‌شود و متن‌ها نیز سفید خواهند بود.

به گزارش Engadget، حالت تاریک به خاطر افزایش تمرکز، به خصوص در شب، محبوبیت زیادی بین کاربران دارند و کمبود آن در اپلیکیشن اندروید یوتوب کاملا احساس می‌شد. بد نیست بدانید روز گذشته گوگل پشتیبانی از ویدیوهای عمودی را به نسخه وب سرویس خود اضافه کرد؛ حالا هنگام تماشای ویدیوهای عمودی، دیگر خبری از نوارهای سیاه رنگ اطراف صفحه نیست.

در واقع سرویس از این فضا برای نمایش بهتر ویدیو استفاده خواهد کرد. البته حذف نوار سیاه تنها محدود به ویدیوهای عمودی نبوده و برای کلیپ‌هایی با فرمت ۱۶:۹ نیز این تغییرات را شاهد هستیم. پیش از این هم آن‌ها هشتگ‌ها را به سرویس خود آوردند تا کاربران راحت‌تر بتوانند ویدیوهای مورد علاقه‌شان را جستجو کنند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.