افزونه ۴K Plus به YouTube TV اضافه می‌شود

شرکت گوگل افزونه ۴K Plus را به YouTube TV به همراه مشوق‌هایی برای خرید اضافه کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر فکر می‌کنید قیمت YouTube TV از بین رفته، اشتباه نمی‌کنید. در حال حاضر، قیمت اشتراک یوتیوب تی وی ۶۵ دلار در ماه است، هرچند این سرویس از چند سال پیش با ردیف ۳۵ دلار آغاز شده است.

به غیر از قیمتی که مشتریان باید برای دسترسی به کانال‌های مورد علاقه خود بپردازند، گوگل انواع هدیه‌هایی که در بسته پایه وجود ندارد را اضافه می‌کند. جدیدترین آن‌ها افزونه ۴K Plus است که دقیقاً همین کار را می‌کند، در واقع به شما این امکان را می‌دهد که محتوای ۴K تماشا کنید.

با این وجود، فقط از چندین کانال مانند Discovery، ESPN، FOX Sports، FX، Nat Geo، NBC Sports و Tastemade قادر خواهید بود “محتوای انتخابی زنده و درخواستی” را با کیفیت ۴K مشاهده کنید. ناگفته نماند برای اینکه این کار عملی شود، به یک ابزار اضافی مانند تلویزیون و یا دستگاه پخش جریانی ۴K فعال شده نیاز دارید.

خرید اشتراک یوتیوب tv

البته علاوه بر اینکه می‌توانید محتوای ۴K تماشا کنید، این افزودنی جدید به شما امکان می‌دهد نمایش‌ها را برای تماشای آفلاین بارگیری کنید. همچنین، در خانه پخش‌های جریانی نامحدودی را دریافت خواهید کرد، در حالی که تاکنون فقط به سه جریان محدود می‌شدید.

بدیهی است که این افزودنی جدید رایگان نیست، بنابراین اگر می‌خواهید محتوای ۴K تماشا کنید، باید ماهانه ۱۹.۹۹ دلار بپردازید. خبر خوب این است که اگر اکنون ثبت نام کنید ماه اول به صورت رایگان در دسترس است و سپس قیمت آن ۱۰ دلار در ماه برای یک سال است. البته این فقط برای مشتریانی در ایالات متحده در دسترس است که اشتراک YouTube TV فعال دارند و برای اولین بار در افزونه ۴K Plus مشترک می‌شوند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.