رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

افشاگری فرهاد مجیدی از دلیل غیبت دیاباته

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن درباره غیبت‌های مکرر دیاباته در تمرینات استقلال توضیحاتی داده که جالب توجه است. ظاهرا شیخ هرگاه پول نگیرد، مصدوم می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از خبرگزاری دانشجو، استقلال در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد ذوب آهن را شکست دهد و یک گام دیگر به جام قهرمانی حذفی نزدیک‌تر شود. این برد استقلالی‌ها را امیدوار کرده تا شاید دراین جام به آنچه می‌خواهند برسند. فرهاد مجیدی هم از عملکرد تیمش به خصوص درنیمه دوم ابراز خرسندی کرده و امیدوار است این روند ادامه یابد، اما مهم‌ترین صحبت‌هایی که سرمربی استقلال انجام داده به ماجرای غیبت‌های شیخ دیاباته برمی‌گردد. این بازیکن به گفته سرمربی استقلال بعد از دربی حتی دریک جلسه تمرینی هم شرکت نکرده است.

فرهاد مجیدی در این باره توضیحاتی می‌دهد: «راستش را بخواهید بعد از بازی پرسپولیس من اصلا شیخ دیاباته را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است. فقط کادر پزشکی تیم ما اعلام کرده او پایش درد می‌کند و مصدوم است و فکر می‌کنم او فیزیوتراپی می‌کند.» این وضعیت درحالی آینده دیاباته دراستقلال را به مخاطره انداخته که این بازیکن در گذشته نیز بار‌ها چنین رفتاری را بعد از بدقولی‌های باشگاه انجام می‌داد و هرگاه پول نمی‌گرفت، پزشکان استقلال اعلام می‌کردند با مصدومیت مواجه است.

رفتار دیاباته از سویی اقتدار سرمربی استقلال را هم زیر سوال خواهد برد اما مجیدی تلاش می‌کند راه مماشات را درپیش بگیرد تا شاید شیخ برگردد و در بازی‌های آتی کمک حال تیمش باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.