رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

اقتباس سینمایی پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز با بازی جولیا رابرتز

اقتباس تلویزیونی «آخرین چیزی که به من گفت» نوشته لورا دیو که پیش از این خبر تولیدش توسط اپل تی وی اعلام شده بود به زودی پخش خواهد شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایبنا، تاریخ دقیق پخش این مینی سریال هنوز اعلام نشده است اما جولیا رابرتز تقش اصلی سریال را بازی خواهد کرد.

داستان درباره زنی به نام هانا با بازی جولیا رابرتز است که فکر می‌کند عشق زندگی خود را یافته است که ناگهان این عشق ناپدید می‌شود. شوهرش، مایکل پیش از این که ناپدید شود یادداشتی برای هانا به جا می‌گذارد و روی آن می‌نویسد «مراقبش باش».

با وجود پرسش‌های زیادی که در ذهن دارد می‌داند منظور مایکل دختر شانزده‌ساله‌اش از ازدواج پیشین است. دخترکی که در سن کم مادرش را از دست داد و دوست ندارد ارتباطی با هانا داشته باشد.

کمی بعدتر در داستان متوجه می‌شویم مایکل آن کسی نبود که نشان داد و ادعا می‌کرد و ماجرا فراتر از یک موضوع خانوادگی است.

این هفته و شاید با خبر انتشار سریال، کتابِ لورا دیو پس از سیزده هفته در جایگاه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. البته انتخاب این کتاب پرفروش توسط ریس ویتراسپون برای گروه کتابخوانی‌اش هم محبوبیت اثر بیشتر کرد.

رابرتز هم علاوه بر حضور در فیلم به عنوان بازیگرِ نقش هانا به عنوان سرمایه‌گذار با اپل تی‌وی همکاری کرده است.

هنوز نقش ویتراسپون مشخص نیست اما این بازیگر هم به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه شرکت کرده است و به نقل از صفحه اینستاگرام ویتراسپون «همکاری‌ام با جولیا رابرتز من را به آرزوی کودکی‌ام رسانده است.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.