الناز رکابی درباره نحوه پوشش خود در مسابقه سنگ نوردی چه گفت؟/واکنش برادر رکابی به این اتفاق

الناز رکابی درباره پوشش متفاوتش در مسابقه سنگ نوردی قهرمانی آسیا توضیح داد و برادر او نیز نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ دو شب گذشته بود که الناز رکابی با پوششی متفاوت و بدون روسری در مسابقه سنگ نوردی قهرمانی آسیا حاضر شد. پوشش او با واکنش های متفاوتی مواجه شد. اما الناز رکابی درباره پوشش خود توضیحاتی ارائه کرد.

الناز رکابی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم باید اعلام کنم طبق حساسیت‌ های موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره‌جنوبی برگزار شد به دلیل زمانبندی نامناسب و فراخوانی غیرقابل پیش‌بینی بنده برای صعود دیواره، سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تعیین شده به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم.

استوری

داود رکابی برادر بزرگ الناز رکابی در گفتگویی با تسنیم در خصوص پوشش او گفت: خواهرم حجاب داشت و هدبند روی سرش بود و متأسفانه برخی‌ها روی این موضوع موج سواری می‌کنند.

داود رکابی با بیان اینکه خواهرم الناز فرزند ایران است و قطعاً تا آخر با پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌‌ها حاضر خواهد شد، مطرح کرد: الناز متعلق به این خاک است و برای این کشور بازی خواهد کرد.

برادر الناز رکابی با رد برخی ادعاها درباره پناهندگی خواهرش، گفت: خواهرم الناز به ایران برمی‌گردد چون فرزند ایران است و الناز بسیار خاک ایران را دوست دارد. قطعاً پس از بازگشت نشست خبری برگزار خواهیم کرد و خواهرم حواشی را توضیح خواهد داد.

الناز رکابی کیست؟

رکابی سنگ‌ نورد ۳۳ ساله زنجانی است. او به عنوان یکی از قهرمان های رشته سنگنوردی ایران شناخته میشود و مدال طلای ماده بولدرینگ کاپ آسیا در سال ۲۰۱۷ (آبان ۹۶) را در کارنامه خود دارد.

همین طور وی مدال برنز ماده لید کاپ آسیا ۲۰۱۷ ، قهرمان جام گورتکس آدیداس راک استار آلمان ۲۰۱۶ ، و چندین مدال برنز و نقره در ماده‌ های سرعت تیمی و لید و اوورال و بولدرینگ در سطح قهرمانی آسیا بخشی از کارنامه ورزشی رکابی است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.