امکان جدید واتساپ برای حذف پیام ها در چت طرف مقابل

یکی از بزرگترین مشکلات واتس‌اپ، امکان حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها برای دیگران است که در حال حاضر فقط تا یک ساعت پس از ارسال پیام می‌توان این کار را انجام داد. اکنون به نظر می‌رسد این پیام‌رسان محدودیت زمانی قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را تا بیشتر از ۲ روز برای کاربران در جدیدترین نسخه بتا افزایش داده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از کلیک، یکی از بزرگترین مشکلات واتس‌اپ، امکان حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها برای دیگران است که در حال حاضر فقط تا یک ساعت پس از ارسال پیام می‌توان این کار را انجام داد. اکنون به نظر می‌رسد این پیام‌رسان محدودیت زمانی قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده را تا بیشتر از ۲ روز برای کاربران در جدیدترین نسخه بتا افزایش داده است.

سایت WABetaInfo گزارش می‌دهد که واتس‌اپ در نسخه ۲.۲۲.۱۵.۸ بتا محدودیت زمانی حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ها را برای برخی کاربران به ۲ روز و ۱۲ ساعت افزایش داده است.
ظاهرا در این حیث واتساپ نسبت به اصلی ترین رقیب خود یعنی تلگرام بهتر عمل کرده. تلگرام به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ۴۸ ساعت پس از ارسال پست‌ها، آن‌ها را حذف کنند، بنابراین به نظر می‌رسد پیام‌رسان متعلق به شرکت متا، در این زمینه ۱۲ ساعت زمان بیشتری به کاربران خود می‌دهد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.