امکان ساخت گروه‌های ۱۰۲۴ نفره در واتس اپ فراهم می شود

به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ بتا که در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته، اجازه می‌دهد گروه‌هایی بسازید که می‌توانند حداکثر ۱۰۲۴ عضو داشته باشند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو،‌ گروه‌های واتس‌اپ مدام بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. کاربران این پیام‌رسان تا مدت‌ها فقط می‌توانستند از ۲۵۶ نفر در گروه‌های خود میزبانی کنند. این ظرفیت چندی پیش به ۵۱۲ نفر رسید، اما به زودی قرار است دو برابر شود.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، واتس‌اپ قابلیتی را برای کاربران نسخه بتا عرضه کرده که اجازه تشکیل گروه‌هایی با حداکثر ۱۰۲۴ عضو را می‌دهد. البته این بتا در اختیار همه افراد قرار نگرفته و فقط گروه محدودی به آن دسترسی پیدا کرده‌اند. اما بعضی‌ها همین حالا می‌توانند این گروه‌های بزرگ را بسازند و انتظار می‌رود که این قابلیت در نهایت در هر دو نسخه اندروید و iOS در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اگر شما هم از نسخه بتای واتس‌اپ استفاده می‌کنید، می‌توانید یک گروه آزمایشی بسازید تا ببینید این ویژگی را در دسترس دارید یا خیر. این گروه‌های جدید تفاوتی با گروه‌های قبلی ندارند و امکانات متفاوتی را ارائه نمی‌کنند، بنابراین صرفا می‌توانید از افراد بیشتری در آن‌ها میزبانی کنید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.