رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

امینم رپر مشهور آمریکایی ۵۰ ساله شد + زندگی نامه این رپر

چند روزی است که از سالگرد پنجاهمین تولد امینیم می گذرد و این رپر به تازگی برای خود یک جشن تولد گرفته است.

اینتیتر – سحر سادات زمانی؛ امینم رپر مشهور آمریکایی است که آلبوم های پرفروش بسیاری را روانه بازار موسیقی در سالهای اخیر کرده ست. او به واسطه اجراهای خاصش شهرت بسیاری در سراسر جهان کسب کرده و طرفداران زیادی را به دست آورده است. در ادامه به مرور زندگی نامه او خواهیم پرداخت.

زندگی نامه امینم

امینم متولد ۱۷ اکتبر ۱۹۷۲ است. ۴ روزی می شود که از جشن تولد ۵۰ سالگی این خواننده می گذرد. او در این هفته پنجاه سالگی خود را جشن گرفت. مارشال بروس مدرز سوم نام کامل این خواننده رپ است. امینم با فروش تخمینی بالغ بر ۲۰۰ میلیون از آثارش، یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی در تاریخ است.

از نظر منتقدان او یکی از برترین رپرهای تمام دوران تلقی است.

امینم در سنت‌جوزف میسوری متولد شده‌ است و ریشه اش به اسکاتلند، انگلیس، سوئیس، آلمان و لوکزامبورگ باز می گردد. امینم زندگی پرفراز نشیبی را از سر گذرانده است. پدر او زمانی که تنها ۱۸ ماه داشت خانواده را ترک کرد و امینم توسط مادرش بزرگ شد و دایی اش را نیز در سن ۱۱ سالگی بر اثر خودکشی با شلیک گلوله از دست داد.

معرفی آلبوم های مشهور امینم

او فعالیت حرفه ای خود را در حوزه موسیقی رپ از دهه ۱۹۹۰ میلادی آغاز کرد و در اواخر این دهه توانست جایی در این موسیقی برای خود باز کند و سری میان سرها درآورد. آلبوم های معروف امینم به شرح زیر است:

  • اسلیم شیدی ال‌پی
  • مارشال مترز ال‌پی
  • نمایش امینم
  • بازنوازی
  • بازگشت
  • ریکاوری
  • مارشال مترز ال‌پی ۲

روابط امینم

همانطور که گفتیم امینم زندگی پر حاشیه ای دارد و در این سالها با افراد زیادی وارد رابطه عاشقانه شده است. او در حال حاضر مجرد است. امینم در مصاحبه ای درباره رابطه ممی گوید: «من مشکل اعتماد کردن دارم. با زنان، دوستانم، هر که باشد. من دایره کوچکی از دوستان خودم دارم و بسیاری از آنها را خیلی وقت است که می شناسم. در حال حاضر، این شرایط برای من جواب میدهد.»

کیمبرلی آن اسکات، ماریا کری، کارین استفنز، تارا رید و جوی مک‌ آوُی افرادی بودند که امینم برای مدنی با آنها در رابطه عاشقانه بوده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.