رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ایران و ایرانی از تلاش برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد

طرح‌های ملی وزارت راه در سه استان ایلام، البرز و مازندران از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی طی سخنانی در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت راه در سه استان ایلام، البرز و مازندران از طریق ویدئو کنفرانس اظهار کرد: امروز پیام ما به جهان این است که ایران و ایرانی از تلاش خود برای رسیدن به تعالی باز نمی‌ایستد و مسیر پیشرفت خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: افتتاح ۱۱۴ کیلومتر راه آهن کرج به قزوین سبب می‌شود که هم مسیر میان این دو استان کوتاه شود و هم مردمی که به سمت رشت و گیلان می‌روند یا به سمت مشهد می‌روند می‌توانند از آن استفاده کنند.

روحانی با بیان این‌که «سفر کوتاه باعث صرفه‌جویی در سوخت و افزایش ایمنی می‌شود»، تاکید کرد: مسئله ریل از موضوعات مورد توجه دولت یازدهم و دوازدهم بوده است؛ چراکه هم مصرف سوخت را کاهش می‌دهد و هم ایمنی بیشتری را خواهد داشت و امیدواریم تا پایان سال هم شاهد افتتاح‌های دیگری در راه آهن انزلی و تبریز باشیم.

رییس‌جمهور گفت: مردم ما در استان‌های مختلف می‌توانند مسافرت‌های ایمن تری داشته باشند و در کنار آن حمل بار نیز با هزینه کمتری رخ می‌دهد. همچنین واحد‌های مسکونی و بزرگراه‌هایی که امروز افتتاح شد نیز باعث خرسندی است.

وی با بیان این‌که «مسئله حمل و نقل یکی از مهمترین حقوق مردم ماست» اظهار کرد: امروز حمل و نقل مثل همیشه کار مهم و اساسی انجام می‌دهد و در شرایط کرونایی نیز این ویروس بخش حمل و نقل و گردشگری ما را بسیار تحت تأثیر قرار داده و تحرک ما در این بخش مهم است. البته اصول بهداشتی را مردم ما در هر مسیری که انتخاب می‌کنند باید مورد توجه قرار دهند و این برای سلامتی خودشان است.

روحانی یادآور شد: امروز فعالیت اقتصادی در شرایط کرونایی اهمیت بسیار دارد، هرچند شرایط مانند اوایل شیوع این ویروس نیست اما باید بدانیم که اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود ما نمی‌توانیم فعالیت اقتصادی که به معیشت مردم وابسته است را ادامه دهیم.

رییس جمهور ادامه داد: در این مقطع زمانی که قرار گرفتیم مسئله مسکن جزو اولویت‌های دولت است و البته این مسئله همیشه برای دولت ما مهم بوده است و همه طرح‌های نیمه‌کاره مسکن را تمام کردیم و تحویل مردم دادیم.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.