رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازدید مدیران ارشد شهرداری شیراز از پروژه های تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های شهر تهران

مدیر تعمیر و نگهداری ابنیه و تاسیسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز و هیئت همراه از پروژه های تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های شهر تهران بازدید بعمل آوردند.

به گزارش اینتیتر به نقل از پایگاه خبری شرکت یادمان سازه، “مهدی پورشاسب” معاون فنی و اجرایی شرکت یادمان سازه ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو جلسات کمیته تخصصی نگهداری و تعمیرات ذیل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز طی بازدید از عملیات تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای پل های شهر تهران در جریان روند این پروژه ها قرار گرفتند.

“پورشاسب” از امکان انتقال دانش فنی مقاوم سازی پل های شهر تهران و همچنین بررسی انعقاد تفاهمنامه همکاری فی ما بین شرکت یادمان سازه و اداره تعمیر و نگهداری معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به منظور مقاوم سازی پل‌های این شهر سخن گفت و از توجه کلانشهرها به موضوع نگهداشت و مقاوم سازی ابنیه و زیرساخت‌های شهری ابراز خرسندی کرد.

“علیرضا میرزایی” مدیر تعمیر و نگهداری ابنیه و تاسیسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز تجربه شرکت یادمان سازه درخصوص مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل های شهر تهران را با توجه به وجود بیش از ۷۵۰ دستگاه پل در شهر تهران، تجربه ای ارزشمند دانست و خواهان گسترش همکاری با شرکت یادمان سازه در این خصوص شد.

به گفته “میرزایی” تعدادی از پل‌های شهر شیراز نیاز به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای دارند و تجربه شهرداری تهران و شرکت یادمان سازه در این خصوص می تواند به تسریع در این امر کمک شایانی نماید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.