رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بازیگران سریال لاست (Lost) الان چه می‌کنند؟

اگر دوست دارید بدانید بعد از پایان سریال Lost بازیگران آن چه سرنوشتی پیدا کردند، ما در این مقاله نگاهی به کارنامه هریک از بازیگران بعد از اتمام سریال داشته‌ایم.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، سریال لاست یا Lost نه‌تنها یکی از محبوب‌ترین سریال‌های علمی‌تخیلی دنیا به‌شمار می‌رود بلکه یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در کشور خودمان به حساب می‌آید. سریالی که درباره بازماندگان سقوط هواپیمایی جریان دارد که قرار بود به لس‌آنجلس برود ولی با سقوطش در یک جزیره اسرارآمیز، باعث به‌وجود آمدن داستان‌های بسیار جذاب و هیجان‌انگیز در جهان سریال شد. شخصیت‌های سریال لاست که هرکدام داستانی در گذشته خودشان داشته‌اند باید بدون توجه به آن‌ها برای زنده ماندن در جزیره تلاش کنند.

نخستین قسمت سریال لاست در سال ۲۰۰۴ از شبکه ABC روی آنتن رفت و پس از پخش ۱۲۱ قسمت از آن در قالب ۶ فصل در سال ۲۰۱۰ به پایان راه خود رسید. اگر از طرفداران پروپاقرص سریال Lost باشید به احتمال زیاد از جزییات داستانی و حقایق پنهانش اطلاع دارید ولی شاید از سرنوشت بازیگران آن اطلاع زیادی نداشته باشید. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله باهم ببینیم بازیگران سریال Lost پس از پایان آن چه سرنوشتی پیدا کردند و در چه فیلم و سریال‌های به نقش‌آفرینی پرداختند. این شما و این سرنوشت بازیگران سریال Lost پس از پایان آن.

۱- متیو چندلر فاکس (در نقش جک شپرد)

مقاله را با جناب آقای جک شپرد آغاز کنیم. شخصیت اصلی سریال لاست که در طول سریال پستی‌وبلندی‌های زیادی را تجربه کرد و به‌عنوان رهبر بازماندگان در آن جزیره لعنتی کار سختی پیش روی خود می‌دید. جک شپرد به‌عنوان یک دکتر به مسائل خرافی به‌هیچ‌وجه اعتقادی نداشت و جروبحث‌های او با جان لاک که به‌شدت به آن جزیره ایمان داشت، از جذابیت‌های سریال به‌شمار می‌رفت. تغییر شخصیت جک از یک انسان کاملا منطقی به فردی که می‌توانست مسائل غیرعلمی را باور کند هم در نوع خودش شخصیت‌پردازی بسیار زیبایی تلقی می‌شود.

متیو فاکس قبل از سریال Lost شهرت بسیار زیادی برای نقش‌آفرینی در سریال درام Party of Five به‌دست آورده بود؛ وی در این سریال با حضور در نقش شخصیت چارلی سالینگر تجربه موفقی در پرونده کاری خود در تلویزیون ثبت کرد و همین موضوع باعث شد تا مسیرش برای حضور در سریال لاست هموارتر شود. سریالی که از شبکه فاکس روی آنتن می‌رفت و مسئولان شبکه ABC و سازندگان لاست پس از تماشای نقش‌آفرینی متیو فاکس، او را به‌عنوان گزینه اصلی خودشان برای این سریال درنظر گرفتند. بااین‌‌حال اصلا نمی‌توانیم منکر این قضیه شویم که تقریبا همه ما با شنیدن نام او یا دیدن عکسی از متیو فاکس خیلی سریع یاد جک شپرد در سریال لاست خواهیم افتاد.

متاسفانه سریال لاست را باید آخرین فعالیت هنری موفق متیو فاکس بدانیم؛ بازیگری که پس از این سریال تصمیم‌هایی اشتباه گرفت و روزبه‌روز از دکتر شپردی که می‌شناختیم دور و دورتر شد. او پس از پایان سریال Lost اعلام کرد که دیگر در سریال‌های تلویزیونی فعالیتی نخواهد داشت و کارش با تلویزیون تمام شده است. این موضوع با تعجب بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون روبه‌رو شد و همان موقع هم می‌شد حدس زد که تصمیم متیو فاکس شاید نتیجه خوبی برای او درپی نداشته باشد. پس از این موضوع نام متیو فاکس تنها به‌‌خاطر موضوعات قضایی و کارهای اشتباه او روی زبان‌ها می‌افتاد و نه به‌خاطر موفقیت‌های هنری و بازیگری او.

متیو فاکس در سال ۲۰۱۰ در اوهایو به حمله و ضرب‌وشتم یک راننده اتوبوس متهم شد ولی بااین‌حال در سال ۲۰۱۱ این راننده شکایت خودش را پس گرفت و متیو فاکس خسارت قابل توجهی به او پرداخت کرد. یک سال بعد متیو فاکس به‌دلیل رانندگی در شرایطی نامعمول و تحت تاثیر مواد مخدر دستگیر شد تا خدشه دیگری بر نام او وارد شود. او پس از سریال لاست در فیلم‌هایی مانند فیلم Alex Cross، فیلم World War Z و فیلم Extinction به ایفای نقش پرداخت که هیچکدام از آن‌ها موفقیت چشمگیری به‌همراه نداشتند. بااینکه زندگی متیو فاکس دقیقا مانند زندگی جک شپرد پستی‌وبلندی‌های زیادی داشت ولی به‌هرحال همه ما از او برای به‌تصویر کشیدن شخصیت جک سپاسگزار خواهیم بود.

۲- نیکول اوانجلین لیلی (در نقش کیت آستین)

شخصیت کیت آستین مانند تقریبا تمام شخصیت‌های سریال لاست، گذشته‌ای همراه‌ با مشکلات فراوان داشت ولی می‌توانیم مشکلات او را جدی‌تر از سایرین بدانیم. فردی که در آن هواپیما به‌عنوان یک مجرم فراری با دستانی بسته شده درحال منتقل شدن به آمریکا بود و پس از سقوط هواپیما مجرم بودنش دیگر اهمیت زیادی نداشت. شخصیتی بسیار محکم و قدرتمند چه از نظر ذهنی و چه از نظر فیزیکی که همه می‌توانستند روی او برای انجام کارهای مختلف حساب باز کنند. اوانجلین لیلی با اختلاف بسیار زیادی نسبت‌ به متیو فاکس، پرونده کاری موفق‌تری دارد و احتمالا دلیل این موضوع تصمیمات درستی به‌شمار می‌رود که او برای زندگی شخصی و فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خودش گرفته است.

مثل بسیاری از بازیگران سریال لاست، این سریال تلویزیونی نخستین تجربه بسیار موفق و چشمگیر اوانجلین لیلی به‌شمار می‌رود که البته حضورش در این سریال هم داستان جالبی دارد. او در مصاحبه‌ای با رسانه The Independent گفت: «حس می‌کنم سریال لاست در سرنوشت من نوشته شده بود. در آن زمان خیلی به بازیگری علاقه‌ای نداشتم و سریال لاست را جای مناسبی برای خودم نمی‌دیدم. بااین‌حال به بعضی چیزها اعتقاد زیادی دارم و بسیاری از اتفاقاتی که در آن زمان در زندگی من رخ دادند، من را به قبول کردن این نقش نزدیک‌تر می‌کردند و واقعا خوشحالم که تصمیم درستی گرفتم».

اوانجلین لیلی احتمالا درمیان بازیگران سریال لاست پس از اتمام این سریال موفق‌ترین پرونده کاری را دراختیار دارد. او پس از پایان این سریال در فیلم Real Steel درکنار هیو جکمن به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در دنیای شگفت‌انگیز و بسیار محبوب ارباب حلقه‌ها و در سری فیلم‌های هابیت نقش شخصیت تائوریل را به تصویر کشید. پس از این تجربه‌های بسیار موفق وی وارد دنیای سینمایی مارول شد و در نقش شخصیت واسپ یا همان هوپ ون دین در فیلم‌های Ant-Man نقش‌آفرینی کرد. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania جدیدترین فیلم این مجموعه قرار است با حضور اوانجلین لیلی در سال ۲۰۲۳ روی پرده سینماها رود.

۳- جاش لی هالووی (در نقش جیمز فورد یا ساویر)

شخصیت جیمز فورد که احتمالا همه دوست‌داران سریال لاست او را با نام ساویر (Sawyer) می‌شناسند احتمالا جذاب‌ترین شخصیت این سریال به‌شمار می‌رود. شخصیتی که مثل اکثر کاراکترهای سریال اتفاقات عجیبی را در آن جزیره پشت‌سر گذاشت. شخصیتی که هم می‌توانست نقش آنتاگونیست سریال را درمقابل جک داشته باشد و هم در بازه‌هایی از سریال پروتاگونیست آن تلقی شود. شخصیتی که در زندگی واقعی خود یک خلافکار کاربلد بود ولی مثل همه، گذشته او هیچ اهمیتی در آن جزیره نداشت.

جاش هالووی قبل از سریال لاست پرونده کاری خیلی چشمگیری نداشت و این سریال برای او به یک سکوی پرتاب بسیار مهم تبدیل شد و پس از پایان سریال در سریال‌های نسبتا خوبی مانند سریال Colony و سریال Intelligence نقش اصلی آن‌ها را ایفا کرد. او همچنین در فصل سوم سریال Yellowstone نیز حضور خواهد داشت. حضور او در سینما شاید موفق‌تر از تجربه‌های تلویزیونی او باشد. جاش هالووی بیشتر در فیلم‌های اکشن حضور پیدا کرد و در فیلم‌های موفقی مانند فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol، فیلم Paranoia و فیلم Sabotage به ایفای نقش پرداخت.

پس از فیلم Sabotage که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، جاش هالووی دیگر در سینما حضور نداشت و بیشتر زمان خود را به حضور در سریال‌های تلویزیونی اختصاص داد. بااین‌حال هنرنمایی او در سریال لاست در نقش ساویر به‌قدری زیبا و به‌یادماندنی بود که نمی‌توانیم نقش این شخصیت را با حضور بازیگر دیگری تجسم کنیم.

۴- ترنس کویین (در نقش جان لاک)

به پیرمرد مرموز سریال لاست یعنی شخصیت جان لاک با بازی تری اوکویین (ترنس کویین) رسیدیم. جان لاک قبل از سقوط هواپیما بدون صندلی چرخ‌دار نمی‌توانست حرکت کند و یک فرد معلول به‌شمار می‌رفت ولی به‌طرز معجزه‌آسایی پس از حضور در آن جزیره متوجه شد که می‌تواند راه برود و بدون هیچ مشکلی فعالیت‌های یک فرد معمولی را انجام دهد. او یکی از معدود شخصیت‌های سریال بود که به‌هیچ‌وجه قصد ترک کردن جزیره را نداشت و به آن جزیره به‌عنوان یک مکان مقدس نگاه می‌کرد که باعث بهبود او شده است. کلنجارهای جان لاک با جک شپرد و آینده او در جزیره بدون شک از مولفه‌های جذاب این سریال تلقی می‌شوند.

ترنس کویین به‌خاطر سن بیشترش نسبت‌به سایر بازیگران اصلی سریال پرونده پربارتری نسبت‌به آن‌ها دارد. او قبل از حضور در سریال لاست در سریال‌های نسبتا موفقی مانند سریال Star Trek: The Next Generation، سریال L.A. Law،‌ سریال The X-Files و سریال Law & Order: Criminal Intent حضور کوتاهی داشت و همچنین در سریال Alias و Millennium یکی از شخصیت‌های مهم آن‌ها به‌شمار می‌رفت. پس از پایان سریال لاست او در سریال‌هایی مانند سریال Hawaii Five-0، سریال Secrets and Lies، سریال Gang Related و سریال Patriot به ایفای نقش پرداخت.

فعالیت‌های سینمایی او نیز قبل از سریال لاست به فیلم‌هایی مانند فیلم The Stepfather، فیلم Black Widow محصول سال ۱۹۸۷، فیلم The X-Files، فیلم Rated X،‌ فیلم American Outlaws، فیلم Tombstone و فیلم The Locket مربوط می‌شود. بعد از پایان یافتن سریال لاست فعالیت سینمایی ترنس کویین نیز نقریبا به صفر رسید و تنها در فیلم New Life محصول سال ۲۰۱۶ حضور پیدا کرد. به‌هرحال ترنس کویین با هنرنمایی در نقش جان لاک این شخصیت را به یکی از کاراکترهای فراموش‌نشدنی این سریال محبوب تبدیل کرده است.

۵- جورج گارسیا (در نقش هوگو ریِس)

شخصیت هوگو ریِس یا همان هارلی بدشانس‌ترین کاراکتر سریال Lost تلقی می‌شد که پس از برنده شدن در بخت‌آزمایی به ثروت زیادی دست پیدا کرد ولی این ثروت زیاد باعث ایجاد اتفاقاتی بسیار بد مانند حضور در آن هواپیمای کذایی برای او شده بود. هارلی که با اعداد ۴، ۸، ۱۵، ۱۶، ۳۲، ۴۲ توانسته بود برنده بخت‌آزمایی شود، بار دیگر در آن جزیره با آن اعداد روبه‌رو شد تا یک رابطه عجیب بین او و جزیره شکل بگیرد. شخصیت هارلی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و یکی از شخصیت‌های محبوب سریال لاست درمیان طرفدارانش بود.

جورج گارسیا پرونده سینمایی پرباری ندارد ولی بااین‌حال می‌توان درمیان فیلم‌های او به فیلم‌هایی مانند فیلم Deck the Halls، فیلم The Wedding Ringer، فیلم The Ridiculous 6، فیلم The Wrong Missy و فیلم Nobody Knows I’m Here اشاره کنیم. فعالیت جورج گارسیا در سریال‌های تلویزیونی بسیار بیشتر بوده و در آثار موفق‌تری در این مدیوم حضور داشته است.

از سریال‌های موفق با حضور کوتاه وی می‌توانیم به سریال Becker، سریال Mr. Sunshine، سریال Fringe، سریال Once Upon a Time، سریال BoJack Horseman و سریال Hawaii Five-0 اشاره کنیم. او همچنین با حضور در یکی از قسمت‌های سریال محبوب How i Met Your Mother در نقش هارلی بازی کرد و بدشانسی‌های این شخصیت در سریال لاست را به این سریال آورد. مهم‌ترین حضور او در سریال‌های تلویزیونی به سریال Alcatraz مربوط می‌شود که گارسیا در نقش دکتر دیگو سوتو نقش‌آفرینی می‌کند.

۶- نَوین ویلیام سیدنی اندرو (در نقش سعید جراه)

سعید جراه افسر سابق ارتش کشور عراق که به‌عنوان مسئول ارتباطات در ارتش این کشور فعالیت می‌کرد ولی در شکنجه مجرمین و گرفتن اطلاعات از آن‌ها نیز به‌خوبی وظیفه خودش را انجام می‌داد. تجربیات نظامی او در روند داستانی سریال لاست و در آن جزیره بارها به کمک او و سایرین آمد. نوین اندرو که یک بازیگر انگلیسی به‌شمار می‌رود در مصاحبه‌ای بسیار جالب با رسانه Red Book Mag در سال ۲۰۱۰ گفت: «حقیقتش را بخواهید به‌هیچ‌وجه باورم نمی‌شد یک شبکه تلویزیونی بزرگ در یکی از سریال‌های مهم خود یک شخصیت عراقی دارد که در گذشته در ارتش عراق به‌عنوان یک شکنجه‌گر فعالیت می‌کرد و درکنار این موضوع فردی بسیار احساساتی تلقی می‌شود و از همه مهم‌تر این شخصیت جالب یکی از کاراکترهای اصلی سریال است».

نوین ویلیام قبل از حضور در سریال لاست در فیلم‌هایی مانند فیلم The English Patient، فیلم Mighty Joe Young و فیلم True Love and Chaos به ایفای نقش پرداخته بود و پس از حضور در این سریال نیز در فیلم‌های دیگری مانند فیلم Diana،‌ فیلم The Brave One و فیلم Creature of the Black Lagoon نقش‌آفرینی کرده است. حضور وی در سینما بسیار کم‌رنگ‌تر از فعالیت‌های تلویزیونی او بوده و آخرین حضورش در سینما به سال ۲۰۱۳ مربوط می‌شود.

نوین ویلیام تجربه‌های بسیار موفق‌تری را تلویزیون پشت‌سر گذاشته و برای حضور در سریال لاست توانسته بارها برای جوایز معتبری نامزد شود. او قبل از سریال لاست در سریال‌هایی مانند The Buddha of Suburbia و Law & Order: Special Victims Unit حضور داشت و پس از این سریال نیز نقش‌های مهم و موفقی را در سریال‌هایی مانند سریال Sinbad، سریال Once Upon a Time in Wonderland،‌ سریال Sense8 و سریال Instinct ایفا کرده است. او همچنین در سال ۲۰۱۴ به‌عنوان صداپیشه شخصیت سبال در بازی ویدیویی محبوب Far Cry 4 حضور داشته تا تقریبا در تمام مدیوم‌های مهم سرگرمی تجربه‌ای موفق داشته باشد.

۷- هارولد پرینو (در نقش مایکل داوسون)

شخصیت مایکل داوسون، همان پدری که زندگی خودش را صرف مراقبت از پسرش کرده بود و پسرش بااختلاف مهم‌ترین شخص زندگی او به‌شمار می‌رفت و زندگی پسرش از زندگی خودش برایش مهم‌تر بود. هارولد پرینو در مصاحبه‌ای تلویزیونی با رسانه Entertainment Weekly گفت: «فکر می‌کنم شخصیت مایکل داوسون درنهایت به آن رستگاری که حقش بود،‌ نرسید. مایکل شخصیت خوبی بود ولی در بعضی از جاهای داستان به برخی از شخصیت‌ها بدی کرد و در انتها آن‌طور که باید و شاید به او پرداخته نشد».

هارولد پرینو درمیان بازیگران سریال لاست احتمالا از لحاظ کمیت بیشترین فعالیت هنری را پس از این سریال داشته است. وی قبل از حضور در این سریال در فیلم‌هایی مانند فیلم Smoke، فیلم Romeo + Juliet، فیلم The Best Man، و فیلم Lulu on the Bridge هنرنمایی کرد و پس از حضور در سریال لاست با ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند فیلم The Matrix Reloaded، فیلم The Matrix Revolutions، فیلم Snitch و فیلم ۲۸ Weeks Later پرونده سینمایی نسبتا پربار و موفقی برای خودش دست‌وپا کرد. آخرین تجربه سینمایی او به فیلم Dumplin’ مربوط می‌شود که در سال ۲۰۱۸ اکران شد.

درمیان نقش‌آفرینی‌های او در سریال‌های تلویزیونی قبل از حضورش در سریال Lost می‌توانیم به سریال‌هایی مانند سریال I’ll Fly Away و سریال Oz اشاره کنیم و همچنین پس از حضورش در این سریال می‌توان سریال‌هایی مانند سریال The Unusuals، سریال Marvel Anime، سریال Sons of Anarchy، سریال Wedding Band، سریال Constantine و سریال Criminal Minds را به‌عنوان بهترین تجربه‌های تلویزیونی او قلمداد کنیم. بااین‌حال هارولد پرینو در آثار بسیار زیادی حضور داشته که درمیان آن‌ها سریال Lost بدون شک موفق‌ترینِ آن‌ها بوده است.

۸- دامینیک مانهن (در نقش چارلی پیس)

دامنیک مانهن احتمالا در آغاز سریال Lost یکی از شناخته‌شد‌ه‌ترین بازیگران آن به‌شمار می‌رفت. شخصیتی که قبل از سقوط هواپیما در صنعت موسیقی فعالیت داشت ولی اعتیادش به مواد مخدر مشکلات بسیار زیادی را برای او به وجود آورد. مشکلاتی که در هفته‌های نخست سقوط هواپیما نیز گریبان او را گرفته بودند. دامنیک مانهن را حتما به‌خاطر ایفای نقش او در نقش شخصیت مری در سه‌گانه ارباب حلقه‌های به‌خاطر دارید. ایفای نقشی که خیلی راحت می‌توان آن را موفق‌ترین و مهم‌ترین تجربه سینمایی مانهن دانست. غیر از سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، وی در فیلم‌های دیگری مانند فیلم X-Men Origins: Wolverine، فیلم Atomica و فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker نیز هنرنمایی کرده است.

فعالیت دامینیک مانهن در سریال‌های تلویزیونی هم مانند تجربه‌های سینمایی او موفقیت‌آمیز بوده‌اند. او غیر از سریال لاست در سریال‌های موفقی مانند سریال Hetty Wainthropp Investigates، سریال FlashForward، سریال Wild Things with Dominic Monaghan و سریال ۱۰۰ Code ایفای نقش کرده است. همچنین مانهن که خودش را از طرفداران سرسخت بازی‌های ویدیویی می‌داند در این مدیوم هم حضور پررنگی داشته است. او به‌عنوان صداپیشه در بازی‌هایی مانند بازی The Lord of the Rings: The Return of the King، بازی Lego The Lord of the Rings، بازی Quantum Break حضور داشته و همچنین در جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty یعنی بازی Call of Duty: Vanguard در نقش شخصیت ریچر وظیقه صداگذاری و موشن‌کپچر او را برعهده داشته است.

۹- مایکل امرسون (در نقش بنجامین لاینس)

به یکی از مرموزترین شخصیت‌های سریال Lost یعنی شخصیت بنجامین لاینس یا همان بن رسیدیم. شخصیتی که با ایفای نقش مایکل امرسون از همان ابتدا عضو اصلی «دیگران» به‌شمار می‌رفت و درنهایت به‌عنوان رهبر آن‌ها انتخاب شد. مایکل امرسون فعالیت سینمایی بسیار پررنگی نداشت و می‌توانیم مهم‌ترین تجربه‌های سینمایی او را مربوط‌به فیلم‌هایی مانند فیلم The Impostors، فیلم Unfaithful، فیلم The Legend of Zorro و فیلم The Laramie Project بدانیم. وی همچنین حضور کوتاهی در مجموعه سینمایی Saw داشته است.

بن لاینس: «دو روز بعد از اینکه فهمیدم یه تومور توی سرم وجود داره یه متخصص مغز و اعصاب از آسمون افتاد جلوی پام، این گواهی بر وجود خدا نیست؟»
از فعالیت‌های سینمایی مایکل امرسون که عبور کنیم به نقش‌آفرینی‌های او در سریال‌های تلویزیونی می‌رسیم که بااختلاف از حضور او در سینما موفق‌تر و پررنگ‌تر هستند. وی قبل از حضور در سریال لاست در سریال The Practice حضوری پررنگ و در سریال‌هایی مانند سریال The X-Files، سریال Law & Order: Criminal Intent و سریال Law & Order: Special Victims Unit حضوری کوتاه داشته است. امرسون پس از موفقیت سریال لاست توانست در سریال‌هایی مانند سریال The Mystery of Matter: Search for the Elements، سریال Arrow، سریال Claws و سریال Evil حضور پررنگی داشته باشد و صدالبته می‌توانیم مهم‌ترین فعالیت هنری او را مربوط‌به حضورش در نقش هارولد در سریال Person of Interest بدانیم.

۱۰- هنری ایان کوسیک چاوز (در نقش دزموند هیوم)

شخصیت دزموند با اینکه در سه فصل نحست سریال نقش پررنگی نداشت و تنها به‌عنوان یک شخصیت فرعی شناخته می‌شد ولی در سه فصل پایانی سریال Lost قطعا یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین شخصیت‌های آن به‌شمار می‌رفت. هنری ایان کوسیک قبل از حضور در سریال لاست در نمایش‌‌های تئاتر به ایفای نقش می‌پرداخت و تجربه مهم و موفقی در سینما و تلویزیونی نداشته و تنها حضورهایی بسیار کوتاه در برخی از سریال‌های انگلیسی را تجربه کرده بود.

سریال لاست به یک سکوی پرتاب بسیار مهم برای حرفه بازیگری او تبدیل شد و به‌همین‌دلیل کوسیک توانست در فیلم و سریال‌های مهمی به نقش‌آفرینی مشغول شود. وی در سریال‌هایی مانند سریال محبوب ۲۴، سریال Fringe، سریال The Mentalist، سریال Hawaii Five-0 و سریال Rush Hour حضوری کوتاه داشت و در سریال‌هایی مانند سریال Scandal،‌ سریال The 100، سریال The Passage و سریال MacGyver در نقش اصلی هنرنمایی کرد. فعالیت سینمایی او کم‌رنگ‌تر از حضورش در تلویزیون است و درمیان فیلم‌هایش می‌توان به فیلم‌هایی مانند فیلم Hitman، فیلم The Girl On The Train، فیلم ۱۰.۰ Earthquake و فیلم موفق Rememory اشاره کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.