رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

با ریزش ۷ هزار دلاری بیت کوین در کمتر از چند دقیقه ۲.۶ میلیارد دلار لیکویید شد

بیت کوین که طی روزهای گذشته روند صعودی را تجربه می‌کرد و طی ۲۴ ساعت گذشته توانسته بود در ساعاتی با ارزشی بالاتر از ۵۲ هزار دلار نیز معامله شود، با سقوطی ناگهانی در کمتر از یک ساعت تا کف قیمت ۴۲۸۰۰ دلار نیز ریزش کرد. در این بازه زمانی کوتاه، دارایی معامله گران به ارزش ۲.۶ میلیارد دلار لیکوئید شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیجیاتو، طی ۲۴ ساعت گذشته رقمی بالغ بر ۳.۵ میلیارد دلار از سرمایه تریدرها لیکوئید شده است. ریزش بیت کوین بر قیمت سایر رمزارزها نیز تاثیرگذار بود.

در زمان نگارش این خبر قیمت بین کوین با ریزش ۹.۱۸ درصدی طی یک روز با قیمت ۴۶۹۳۹ دلار معامله می شود. اتریوم به عنوان دومین رمزارز با ارزش بالای بازار نیز یا ریزش ۱۲.۲۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۳۴۵۳ دلار معامله می شود. البته قیمت اتریوم علی رغم ریزش بیش از ۱۲ درصدی که تجربه کرده، طی یک هفته گذشته رشد ۲.۴۰ درصدی را برای خود ثبت کرده است.

سومین رمزارز محبوب بازار از نظر ارزش بازار یعنی کاردانو نیز همزمان با ریزش بیت کوین، ریزش ۱۴.۷۸ درصدی را تجربه کرد و با قیمت ۲.۴۲ دلار معامله می‌شود.

بایننس نیز همچون سایر رمزارزهای دیگر همزمان با ریزش بیت کوین طی۲۴ ساعت گذشته با ریزش ۱۴.۰۴ درصدی با قیمت ۴۲۷ دلار معامله می‌شود. سایر رمزارزهایی که معمولا قیمت آنها همزمان ریزش بیت کوین تغییر می‌کند نیز با وضعیتی مشابهی روبرو بودند.

داده‌های آماری نشان می دهد صرافی Bybit بیشترین حجم لیکوئید را در این ریزش اخیر تجربه کرده است. بعد از صرافی Bybit صرافی Huobi دومین صرافی بود که تریدرها بیشترین حجم لیکوئید را به خود اختصاص دادند و صرافی بایننس رتبه سوم لیکوئید شدن سرمایه را به نام خود ثبت کرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.