مشخص شدن تاریخ پخش نسخه با کیفیت فیلم The Northman

فوکس فیچرز تاریخ پخش نسخه دسترسی زودهنگام خانگی فیلم The Northman به کارگردانی رابرت اگرز را تایید و اعلام کرده است.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، اوایل این ماه فیلم The Northman روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم مرد شمالی مشخص شده است. استودیو فوکس فیچرز اعلام کرد که نسخه VOD فیلم The Northman در روز جمعه این هفته، ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) در دسترس کاربران خانگی قرار خواهد گرفت که و کاربران می‌توانند به اجاره نسخه دیجیتالی این فیلم تحسین شده بپردازند.

بیشتر بخوانید:

اتفاقات فیلم The Northman در قرن ۱۰ میلادی و در کشور ایسلند جریان دارد که تمرکز آن روی پسری به‌نام املث است که با والدینش در یک جامعه کوچک زندگی می‌کند. اما زمانی‌که قوم او مورد حمله قرار می‌گیرد، پدرش به قتل می‌رسد و سال‌ها بعد املث به‌دنبال گرفتن انتقام پدرش است. رابرت اگرز، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch و فیلم The Lighthouse وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است که تمرکز آن روی یک داستان وایکینگی و انتقامی است.

الکساندر اسکارشگرد، نیکول کیدمن، آنیا تیلور جوی، ویلم دفو، ایتن هاوک، کلیس بنگ، بیورک، اینکوار اکرت سیگورثون، موری مک‌آرتور، هافثور یولیوش پی‌یرشون، کیت دیکی، رالف اینسون و ایان جرارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Northman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اگرز پیش از این با تیلور جوی در فیلم The Witch و با دفو در فیلم The Lighthouse همکاری کرده بود. فیلم The Northman تاکنون نزدیک به ۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.