رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برای شکستن تحریم ها تاخیر یک ساعته هم برای دولت مجاز نیست

رییس جمهور با بیان اینکه وظیفه ما بی اثر کردن و شکستن تحریم هاست گفت: تاخیر یک ساعته در این مسیر برای دولت مجاز نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در مراسم بهره برداری رسمی از ۹۹ پروژه ملی وزارت کشور در حوزه عمران و مدیریت شهری با اشاره به توصیه رو گذشته رهبری مبنی بر لزوم وحدت ملی و تلاش قوا در این زمینه اظهار کرد: اگر یک روز از عمر قوا بگذرد و سخنی گفته شود که شکاف بین مردم را افزایش دهد، خلاف شرع، قانون و توصیه رهبری است. زیرا وحدت ملی است که قدرت ملی را می سازد و دیگران را وادار می کند که در برابر حقوق مردم ما تعظیم کنند.

وی ادامه داد: مقاومت سه ساله مردم ایران دولت جدید آمریکا را وادار می کند که به تعهدات خود بازگردد و تحریم ها شکسته شود. وظیفه اول ما هم این است که تحریم ها را بی اثر کرده و آن را بشکنیم. یک ساعت هم نباید در این زمینه تاخیر ایجاد شود. دولت باید همه توان خود را برای شکسته شدن تحریم ها بکار گیرد و تاخیر یک ساعته برای دولت مجاز نیست.

رییس جمهور تاکید کرد: دولت در این زمینه همه توان خود را بکار می گیرد و به همه مردم اطمینان می دهم که مقاومت آنها حتما موجب می شود که دشمن تسلیم شود.

وی با اشاره به اهمیت حمل و نقل عمومی برای دولت، گفت: دولت همه کمک خود را برای توسعه حمل و نقل از جمله اتوبوس و مترو انجام می دهد. تصویب تهیه پنج هزار اتوبوس از اقدامات امسال دولت در حمل و نقل شهری بویژه در کلانشهر ها بوده است‌.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.