رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

برخی از سلاح‌های Battlefield 2042 فاش شدند

به تازگی فهرستی ناقص از اسلحه‌های موجود در بازی Battlefield 2042 منتشر شده است که در جریان برگزاری تست فنی این اثر و از طریق استخراج و کاوش اطلاعات توسط افراد ناشناس به دست آمده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از گیم فا، در هفته‌ی گذشته بود که شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و استودیوی دایس (DICE) به برگزاری یک رویداد خصوصی جهت تست فنی و تکنیکی نسخه‌ی اولیه‌ی بازی Battlefield 2042 پرداختند.

این رویداد با این که تحت نظارت دقیق شرکت الکترونیک آرتس بود اما به نظر می‌رسد بسیاری از افرادی که به کاوش در داده‌ها و استخراج اطلاعات از آن‌ها علاقه‌ دارند، توانسته‌اند به اهداف خود برسند و برخی جزئیات جالب را زودتر از اعلام رسمی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند؛ به طور مثال از طریق استخراج اطلاعات مربوط به تست فنی بازی Battlefield 2042 اطلاعاتی در مورد حالت جدید Hazard Zone به دست آمده است.

حال به تازگی یکی از کاربران به نام temporyal که در استخراج داده‌ها مهارت دارد و تاکنون بسیاری از اطلاعات مربوط به بازی Battlefield 2042 را لو داده است، فهرستی احتمالی از اسلحه‌هایی که در زمان انتشار بازی در دسترس بازی‌بازان قرار خواهند گرفت را منتشر نموده است. باید توجه داشت که احتمالا در آینده اسلحه‌های جدیدی به این فهرست اضافه شوند.

همچنین لازم به ذکر است که به مانند بازی Battlefield V، ممکن است برخی از اسلحه‌هایی که در نسخه‌های اولیه‌ی بازی Battlefield 2042 در دسترس هستند، هرگز در زمان انتشار و پس از آن در اختیار بازی‌بازان قرار نگیرند.

توجه داشته باشید که این فهرست منتشر شده هنوز به صورت رسمی توسط استودیوی دایس یا شرکت الکترونیک آرتس تایید نشده است و باید آن را به صورت شایعه در نظر گرفت.

بازی تیراندازی اول شخص Battlefield 2042 قرار است در تاریخ ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰ (۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس و سری ایکس در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.