رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بهترین بازیگران هالیوود معرفی شدند

جوایز فیلم هالیوود از «کیت وینسلت» و «جیک جیلنهال» با جایزه بهترین بازیگر زن و مرد سال تقدیر می‌کند.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، در مراسم سالانه جوایز فیلم هالیوود که در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) در هتل بورلی هیلتون برگزار می‌شود، «کیت وینسلت» و «جیک جیلنهال» با دریافت جایزه بهترین بازیگر زن و مرد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش هالیوود ریپورتر،«کیت وینسلت» بازیگر برنده اسکار که در سال ۱۹۹۷ با حضور در فیلم «تایتانیک» چهره شد، فیلمی که با فروش ۲.۱۸۶ میلیارد دلاری دومین فیلم پرفروش تاریخ سینما (بدون احتساب تورم) است. این بازیگر هالیوودی تاکنون شش بار نامزد جایزه اسکار شده است و یکبار هم در سال ۲۰۰۸ برای فیلم «کتابخوان» این جایزه را به دست آورده است.

«وینسلت» که در حال بازی در فیلم «واندر ویل» ساخته جدید «وودی آلن» است، در مجموعه جدید فیلم‌های «آواتار» نیز مقابل «جیمز کامرون» خواهند رفت.

اما «جیک جیلنهال» که در سال ۲۰۱۳ نیز باری در فیلم «زندانیان» موفق به کسب جایزه بازیگری جوایز فیلم هالیوود شده بود، در سال ۲۰۰۵ برای بازی در فیلم تحسین‌شده «کوهستان بروکبک» ساخته «آنگ لی» نامزد دریافت جایزه اسکار شد و جایزه بفتای نقش مکمل مرد را کسب کرد.

«جیلنهال» امسال در فیلم «قوی‌تر» ساخته «دیوید گوردن گرین» بازی کرده است و در سال آینده میلادی نیز بازی در دو فیلم «برادران سیسترز» به کارگردانی «ژاک اودیار» و «حیات وحش» ساخته «پل دانو» را در برنامه دارد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.