بهترین برنامه های اندرویدی ۲۰۱۶ را بشناسید

در ادامه ۱۰ مورد از بهترین برنامه های اندرویدی را که در سال جزو دانلود شده ترین اپ های این پلتفرم بوده اند را معرفی خواهیم کرد. با توجه به تعداد دفعات بالای این برنامه ها ، به نظر می رسد بهترین برنامه های اندرویدی سال باشند.


برنامه اول:  1Weather

به گزارش اینتیتر به نقل از سخت افزار ، شاید بتوان گفت این برنامه یکی از بهترین ها در بین  برنامه های هواشناسی برای اندروید است. رابط کاربری ساده و  ظاهر بامزه  آن  در کنار صفحه بندی ای که تا ۱۲ هفته می تواند به همراه  یک رادار که برای کمک به پیش بینی گزارش هواشناسی این برنامه را تبدبل به یکی از بهترین ها کرده است . با نصب این برنامه بر روی گوشیتان ، شما صاحب یک ویجت سری زیبا هم خواهید شد که کار هایی مانند اعلام وضعیت هوا در نوتیفیکیشن بار و قرار دادن رادار بر روی صفحه تان را می توانید برایتان انجام دهد که این ها در کنار ظاهر مینیمال ویجت ها می تواند جلوه جالبی به تلفن همراه شما  بدهد.

 
نسخه رایگان این برنامه به صورت کامل همه امکانات را در اختیارتان قرار می دهد و نسخه پولی آن که قیمتی حدود ۱ دلار و ۹۹ سنت خواهد داشت بیشتر برای از بین بردن تبلیغات دور و بر محیط این برنامه خواهد بود.  شاید بد نباشد به جای سرگردانی میان  سیل انبوه برنامه هایی که برای گزارش آب و هوا ارائه شده اند، نگاهی به این برنامه  بیندازید. ضرر نخواهید کرد.
 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه دوم  : LastPass

LastPass برنامه ای برای سامان دهی گذر واژه های شماست که همیشه به نظر می آید همه افراد به یاد آوری گذر واژه هایشان نیازمندند و با گذر واژه های خود مشکل دارند. مخصوصا با وضعیت اکنون اینترنت که  همه سایت ها و برنامه ها  و فروم ها هر کدامشان نیاز به یک حساب کاربری و گذر واژه دارند. ورژن جدید این برنامه که به تازگی ارائه شده است این امکان را هم ایجاد کرده که علاوه بر اینکه شما به صورت رایگان تمام امکانات این برنامه را در اختیار داشته باشید، بتوانید گذر واژه های ذخیره شده را بین موبایل و کامپیوترتان همسان کنید و در آن ها هر چیزی را همان گونه که خواستید ذخیره کنید.

 
 شما می توانید با استفاده از این برنامه گذر واژه های خودتان را ذخیره کنید و همان طور که از سیستم Auto Complation استفاده می کنید، با استفاده از سیستم کامل کردن خودکار آن  دیگر نیاز نخواهید داشت که جایی گذر واژه هایتان را یادداشت کنید و یا دست به دامن ایمیل های بازیابی اطلاعات بشوید‌. علاوه بر امکان ذخیره گذر واژه ها، این برنامه امکان ایجاد گذر واژه هایی را که امکان هک کردن آن ها به حداقل رسیده را نیز دارد. مطمئنا از داشتن این برنامه ضرر نخواهید کرد.
 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه سوم : Nova Launcher

هر لیستی که از بهترین برنامه های اندرویدی ارائه شود حتما یک لانچر را درون خودش دارد. آن طور که به نظر می آید نووا لانچر  با توجه امکانات خوب و ظاهر زیبایی که ارائه می کند ، در بیشتر لیست ها موجود است. با وجود اینکه چند سالی از ارائه اولین نسخه نووا لانچر می گذرد، و با به روز رسانی های به موقع و منظم ارائه شده و با ایجاد امکانات مختلف و کاربردی برای آن به نظر می رسد این لانچر یکی از بهترین لانچر های موجود در بازار باشد. از کاربردی ترین قابلیت های این برنامه می توان به قابلیت ذخیره و بازیابی هوم اسکرین مورد علاقه شما، قابلیت عوض کردن آیکون برنامه ها و بسیاری از ریز کاربرد ها برای شما بر روی صفحه هوم اسکرین و منوی برنامه های شما خواهد بود. در نسخه کامل این برنامه شما می توانید از قابلیت استفاده از دستورات حرکتی یا همان حرکات دست برای کنترل تنظیمات هم استفاده کنید.

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه چهارم : Pocket

شاید پاکت جز محدود برنامه هایی باشد که ما استفاده از آن را به همه افرادی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند، توصیه کنیم. این برنامه این قابلیت را برای شما ایجاد می کند که یک صفحه وب را ذخیره کنید و بعدا آن را بخوانید. این کار وقتی که شما در حال مرور اخبار و اطلاعات هستید و فقط وقت خواندن سر تیتر ها را دارید و کنجکاو هستید که بعدا همه خبر را بخوانید، برنامه ای بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود. حتی شما قادر خواهید بود که از روی فیسبوک، گوگل پلاس یا توییتر هم صفحه هایی را که مورد علاقه تان هست را ذخیره کرده و بعدا آن ها را بخوانید و یا در دسترس داشته باشید.

 
در یک سری برنامه های ارتباطات اجتماعی مانند فیسبوک شما خواهید توانست صفحه هایتان را در آن ها را به روی پاکت ذخیره کرده اید به اشتراک بگذارید . این برنامه رایگان است و به طور کامل تمام امکانات خود را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین با استفاده از افزونه مرورگری آن شما می توانید به طور همزمان بر روی گوشی و کامپیوتر شخصیتان از آن به طور همزمان استفاده کنید.
 
معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه پنجم : PocketCasts

برای کسانی که به گوش کردن به پادکست ها علاقه دارند ، پاکت کستز می تواند بهترین برنامه برای آن ها باشد‌. این برنامه و امکانات فوق العاده جذاب آن  و با داشتن ظاهری بسیار زیبا ، به شما این اجازه را می دهد که ‌پادکست های مختلف را استریم یا دانلود کنید و از آن ها لذت ببرید. پاکت کست در کنار پادکست های صوتی ، حتی امکان مشاهده پادکست های تصویری  ،و نیز ذخیره و استریم پادکست ها بر روی ساعت هوشمند از طریق اپ هوشمند مخصوص ساعتش به شما خواهد داد و شما می توانید با داشتن این برنامه بر روی دستگاه های خود ، پادکست هایتان را با هم همسان کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که با نصب این برنامه شما دیگر دنبال برنامه های پخش کننده پادکست نخواهید رفت.

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه ششم : Solid Explorer

دسترسی به فایل های گوشی جز کار هایست که همه کاربران بلا استثنا با آن سر و کله می زنند و اگر یک برنامه راحت برای انجام این کار وجود داشته باشد ، تصور کنید که تا چه حد کار شما راحت خواهد شد. از قابلیت های کاربردی این برنامه می توان به طراحی های متفاوت ، قابلیت آرشیو کردن فایل ها یا آدرس فولدر ها ، پشتیبانی از معروف ترین سرویس های اندرویدی و حتی کار های قوی تری مثل FTB ، SFTB ،WebDav ، SMB/CIFS اشاره کرد . به نظر نمی آید که برنامه دیگری بتواند از تمام امکانات و سرویس ها پشتیبانی کند؛ با نصب این برنامه بر روی گوشی خود ، متوجه می شوید که این برنامه چقدر به کارتان می آید و چقدر روان کار ها را انجام می دهد. این یکی از برنامه های اندرویدی است که هر کسی باید آن را روی گوشی خود داشته باشد.

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه هفتم : SwiftKey Keyboard

SwiftKey  شاید قدرتمند ترین و قابل تنظیم ترین کیبوردی باشد که برای اندروید ارائه شده. این برنامه چندین سال قبل وارد بازتر شد و همان طور که از یک برنامه قوی انتظار می رفت ، با توسعه موتور پیش بینی گر ، بر خلاف بسیاری از کیبورد های دیگر ، موجب شد تا این برنامه در حال حاضر یکی از بهترین کیبورد های اندرویدی باشد. موتور پیش بینی کننده قدرتمند ، امکان استفاده رایگان از تمام امکانات ، تم های متفاوت و ردیف مخصوص شماره ها ، قابلیت Flow Typing ، حمایت از دستورات به وسیله اشاره دست ، پشتیبانی از زبان های متفاوت و ثبت و ذخیره کلمات پر کاربرد شما را می توان از پر کاربردی ترین امکانات این کیبورد نام برد. با در نظر داشتن این که حالا مایکروسافت صاحب این کیبورد است ، می توانید انتظار داشته باشید که این برنامه روز به روز از آن چه که هست هم بهتر بشود. اگر با کیبورد گوشی خودتان راحت نیستید، بهترین انتخاب برای شما می تواند  باشد.

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه هشتم : Tasker

فقط و فقط اگر آن قدر صبر داشته باشید که کار کردن به طور کامل با آن را یاد بگیرید ، این یک برنامه فوق العاده است. این برنامه این امکان را ایجاد می کند که شما دستورات متفاوت و دلخواهی را برای خودتان ایجاد کنید و هر جا که خواستید از آن ها استفاده کنید. برنامه های بسیاری از دستورات Tasker پشتیبانی می کنند و حتی شما می توانیدبه وسیله Tasker و با استفاده از قابلیت NFC دستورات پیچیده ای هم طراحی کنید. شاید کار سختی باشد که امکانات این برنامه را برایتان توضیح دهیم به خاطر این که امکانات این برنامه به حدی زیادی است که هر کسی  حوصله خواندن همه آن ها را ندارد .

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

برنامه نهم : Wunderlist

اگر شما جز افرادی هستید که کار های روزانه تان را روی گوشی تان ثبت می کنید ، Wunderlist شاید بهترین برنامه برای شما باشد. این برنامه این امکان را به شما می دهد تا کار های مورد علاقه و یا مورد انجام خودتان را روی آن ذخیره کنید و هر جا که هستید و هر کاری که می کنید، لیست را باز کرده و کار هایی که انجام دادید را از آن حذف کنید. شاید بهترین ویژگی آن ، ظاهر زیبا ، جذاب و ساده آن باشد که به شما کمک می کند بدون هیچ دردسری کار هایتان را در آن ثبت کرده و یا از لیست خارج کنید‌.

 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی
 

و در آخر : Zedge

آخرین برنامه ای که می خواهیم برایتان معرفی کنیم ، برنامه Zedge است. Zedge  مجموعه بی نهایت از والپیپر ها ، رینگتون ها و صدا های آلارم است. وقتی این برنامه را نصب می کنید متوجه می شوید چه تعداد زیادی از این امکانات در اختیار شما قرار گرفته و با یک کلید ساده می توانید به هر کدام که دوست داشتید دسترسی پیدا کنید. هم چنین Zedge برنامه های بسیار زیادی را در مراسم مختلف مانند تعطیلات سال نو ، هالووین ، کریسمس و ‌غیره به شما ارائه می کند که می توانید به طور پیشنهاد ویژه و رایگان از آن ها بهره مند شوید.

 
شاید اگر واقع بین باشیم ، تعدادی تصاویر زمینه با کیفیت بالایی که این برنامه ارائه می کند در مقابل برنامه های دیگر در ارتباط با همین زمینه وجود دارند، زیاد نباشد اما با نصب این برنامه به تعداد بسیار زیادی از تصاویر زمینه ، رینگتون ها و آلارم های مختلف دسترسی خواهید داشت‌.
 
 معرفی 10 مورد از دانلود شده ترین برنامه های اندرویدی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.