رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بچه کراس اوور جدید جیپ، یک پژو با نشانی آمریکایی!

پژو شاید برنامه‌های خود برای فروش خودرو در آمریکا را به حال تعلیق درآورده باشد اما این به معنی ترک کامل این کشور نیست.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، فرانسوی‌ها در حال همکاری با جیپ برای تولید کراس اوور جدید این شرکت هستند، خودرویی که حتی کوچک‌تر از جیپ رنگید خواهد بود. بر پایه گزارش‌های جدید، این کراس اوور جدید بر پایه پژو ۲۰۰۸ تولید خواهد شد. این پلتفرم در اوپل موکا هم بکار رفته، خودرویی که به‌صورت تمام الکتریکی نیز در دسترس است و بنابراین انتظار می‌رود چنین سرنوشتی در انتظار بچه کراس اوور جدید جیپ نیز باشد.

پژو ۲۰۰۸ در اروپا با پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربوی ۹۹ اسب بخاری عرضه می‌شود. این پیشرانه کوچک با یک گیربکس ۶ سرعته دستی همکاری می‌کند اما نسخه قوی‌تر همین پیشرانه نیز وجود دارد که قدرت ۱۲۹ اسبی داشته و در تریم فول قدرتش به ۱۵۳ اسب می‌رسد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک می‌تواند به چرخ های جلو فرستاده شود. از آنجایی که پژو روی استفاده از پیشرانه‌های خود روی محصولاتی با پلتفرم مشترک تأکید دارد بنابراین انتظار می‌رود کراس اوور جدید جیپ نیز چنین پرفورمنسی داشته باشد.

اگر خواهان قدرت و گشتاور بیشتر هستید باید منتظر نسخه الکتریکی کراس اوور این برند باشید. کراس اوور جدید جیپ در نسخه الکتریکی از زیرساخت مشترک با موکا الکتریکی سود برده و قدرت ۱۳۶ اسبی خواهد داشت. ظاهراً مجموعه باتری ۵۰ کیلووات ساعتی این خودرو حداکثر برد ۳۲۲ کیلومتری را ارائه خواهد کرد. با استفاده از شارژر سریع نیز می‌توان ۸۰ درصد باتری را در نیم ساعت شارژ کرد. جیپ می‌گوید تا سال آینده تمامی محصولات خود را به قوای محرکه الکتریکی شده مجهز خواهد کرد بنابراین انتظار می‌رود بچه کراس اوور این برند نیز تا آن زمان پدیدار شود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.