رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

بیتکوین عقب نشست

بهای مهمترین ارز دیجیتال جهان به کانال ۲۲ هزار دلار برگشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، بیتکوین نتوانست در رکورد جدید خود دوام بیاورد و به کانال ۲۲ هزار دلار عقب نشست.

به گزارش سی ان بی سی، بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به مثبت ۱۸.۸۸ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت ریزش ۴.۱۷ درصدی به ۲۲ هزار و ۷۵۹.۰۳ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز نوزدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۴ هزار و ۷۳ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط به روز هجدهم دسامبر سال ۲۰۲۰ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ دلار رسید

بیتکوین امسال را رویایی سپری کرده و ارزش آن نسبت به ابتدای سال حدود ۱.۷۳ برابر افزایش یافته است. معامله گران ارزهای دیجیتالی مدعی هستند که شرایط با سال ۲۰۱۷ متفاوت است و این ارز می تواند کانال شکنی های جدیدی را تجربه کند. ارزش بازار بیتکوین در حال حاضر بیش از حدود ۴۰۰ میلیارد دلار است.

چارلز هیتر- مدیر موسسه کرایپتو کامپیر گفت: در ماه های اخیر شاهد توجه بیشتر سرمایه گذاران به پتانسیل بالای ارزهای دیجیتالی بوده ایم و حالا بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی سهم محسوسی از سبد دارایی سرمایه گذاران دارند. این به معنی آن است که آینده روشن تری برای این بازار خواهیم داشت.

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد.

البته ریزش قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر نزولی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۶.۰۱ درصد کاهش به ۶۱۰.۱۱ دلار، بیت کوین کش با ۱۰.۶۵ درصد ریزش به ۳۲۱.۴۴ دلار، لایت کوین با ۹.۵۷ درصد کاهش به ۱۰۵.۰۷ دلار، مونرو با ۵.۳۴ درصد ریزش به ۱۴۶.۷۱ دلار، دش با ۸.۵۵ درصد عقبگرد به ۱۰۳.۷۷ دلار، زدکش با ۱۰.۸۶ درصد کاهش به ۶۸.۱۰ دلار و میکر با ۶.۲۴ درصد نزول به ۵۲۶.۵۸ دلار رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.