بیت‌کوین ۲۵هزار دلاری؟

در ادامه روند دیروز بازار رمزارز، گاوها در تلاش برای بالا بردن قیمت به سطح ۲۵هزار دلار هستند. اتریوم نیز توانست سطح ۱۹۰۰دلار را نیز پشت سر بگذارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از تجارت نیوز،‌ پس از صعود بیت‌کوین به بالای ۲۴هزار و ۵۰۰ دلار، فعالان بازار رمزارز انتظار دارند بیت‌کوین به زودی ۲۵هزار دلار را نیز فتح کند. در مقابل اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها نیز سطوح هدف جدیدی را برای عبور، برنامه ریزی می‌کنند.

شاخص ترس و طمع بیت‌کوین

امروز ۲۱مرداد، شاخص Fear & Greed در یک قدمی شرایط خنثی قرار دارد. این شاخص روی عدد ۴۲واحد قرار دارد. گفتنی است البته همچنان وضعیت این شاخص، ترس را در بازار رمزارز تفسیر می‌کند. اگر همچنان شرایط در بازار رمزارز مساعد باقی بماند، رشد این شاخص به بالای سطح ۴۵واحد محتمل خواهد بود. در ادامه تحلیلگران سنتیمنت شرایط را با توجه به اخبار تورم آمریکا، برای صعود بیت‌کوین مساعد می‌بینند.

شاخص دامیننس بیت‌کوین

همزمان با نزول قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۴هزار و ۵۰۰دلار، این شاخص نیز دوباره به زیر ۴۱درصد رسید. گفتنی است افت شاخص دامیننس سلطه بیت‌کوین بر بازار رمزارز را در حالت ضعف تفسیر می‌کند. در ادامه اگر این شاخص همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد، در مقابل نیز بیت‌کوین نیز وارد اصلاح نشود، احتمال جهش آلت‌کوین‌ها وجود خواهد داشت.

درباره روند کنونی شاخص دامیننس بازار رمزارز، تحلیلگران برآورد می‌کنند که این شاخص می‌تواند در روند میان مدت تا سطوح زیر ۴۰درصد نیز پایین برود.

حمایت و مقاومت‌های پیش‌رو بازار رمزارز

بیت‌کوین در حال حاضر در تلاش برای بازپس گیری سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار است. در صورتی که گاوها بتوانند بالای این سطح قیمت را تثبیت کنند، انتظار رشد قیمت تا سطح ۲۵هزار دلار قوّت می‌گیرد. در جهت صعودی، نزدیک‌ترین مقاومت قیمت سطح ۲۴هزار و ۵۰۰دلار و سپس سطح ۲۵هزار دلار است. در جهت نزولی نیز، سطح حمایتی مهم بیت‌کوین، سطح ۲۳هزار و ۵۰۰دلار و سپس سطح حیاتی بعدی قیمت، سطح ۲۳هزار و ۲۰۰دلار است.

اتریوم نیز، پس از صعود به بالای سطح ۱هزار و ۹۰۰ دلار، انتظارات را برای عبور قیمت از سطح ۲هزار دلار افزایش داده‌است. در جهت صعودی قیمت، سطح مقاومتی نزدیک قیمت، سطح ۱هزار و ۹۵۰دلار و سپس سطح ۲هزار دلار قرار دارد. در جهت نزولی اما، حمایت نزدیک قیمت سطح ۱هزار و ۸۰۷دلار قرار دارد. در صورت از دست رفتن این سطح، افت قیمت تا سطح ۱هزار و ۷۵۰ و سپس سطح ۱هزار و ۶۵۰دلار محتمل خواهد بود.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.