رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ب‌ام‌و M4 CSL با ۵۴۰ اسب بخار قدرت در راه است

اطلاعات جدیدی در مورد ب‌ام‌و M4 CSL افشا شده که اگر واقعیت داشته باشند، باید منتظر خودروی جذابی باشیم.

به گزارش اینتیتر به نقل از پدال، طی ماه‌های اخیر، این خودرو در حال آزمایش رؤیت شده و گزارش جدیدی ادعا می‌کند که نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی ب‌ام‌و در اینجا ۵۴۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد.

به گفتهٔ این منبع، برخلاف M4 کامپتیشن که با سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive هم ارائه می‌شود، M4 CSL صرفاً به‌صورت محرک عقب تولید خواهد شد. در این گزارش همچنین گفته شده که این نسخهٔ جدید به‌صورت استاندارد به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک مجهز خواهد بود و مثل نسخه‌های ضعیف‌تر، گیربکس دستی برای آن قابل انتخاب نیست.

M4 CSL با رینگ‌های اختصاصی ۱۹ یا ۲۰ اینچی، صندلی‌های اسپرت M استاندارد یا صندلی‌های مسابقه‌ای سفارشی، چراغ‌های جلوی منحصربه‌فرد M، انبوهی از قطعات فیبر کربنی و غربیلک فرمان آلکانترا ارائه خواهد شد.

همچنین پروتوتایپ‌هایی که از این خودرو در حال آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ دیده شده‌اند از بهبودهای آئرودینامیکی مثل اسپلیتر جلوی بزرگ‌تر، رکاب‌های منحصربه‌فرد، دیفیوزر اختصاصی و اسپویلر بزرگ روی درب صندوق هم برخوردار بوده‌اند. علاوه بر این، اگر این نسخه واقعاً یک CSL باشد، به‌احتمال‌زیاد سبک‌تر نسخه‌های دیگر M4 خواهد بود. به ادعای گزارش مذکور، M4 CSL از جولای ۲۰۲۲ تا فوریهٔ ۲۰۲۳ تولید خواهد شد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.