تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Trek to Yomi اعلام شد

بازی اکشن سامورایی ۲.۵ بعدی Trek to Yomi استودیو Flying Wild Hog و شرکت Devolver Digital در اواخر ماه ژانویه به نینتندو سوییچ راه می‌یابد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، بازی Trek to Yomi استودیو Flying Wild Hog و شرکت Devolver Digital در ماه می برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر شد. شاید این بازی اکشن سامورایی ۲.۵ بعدی در حد انتظارات ظاهر نشده باشد، اما تجربه‌ی جذابی را برای برخی از بازیکن‌ها رقم زد. اگر می‌خواهید به‌سراغ این بازی بروید و تجربه‌ی آن روی نینتندو سوییچ را ترجیح می‌دهید، به‌زودی قادر به انجام این کار خواهید بود. زیرا این ویدیوگیم در اواخر ماه جاری به کنسول هیبریدی نینتندو راه می‌یابد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت دیوالور دیجیتال با پخش یک تریلر رسما از نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Trek to Yomi رونمایی به‌عمل آورده است. این نسخه در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. تریلر تازه نیز نگاهی اجمالی به نحوه‌ی اجرای این بازی ساید-اسکرولینگ دارای جلوه‌های بصری سیاه‌وسفید خیره‌کننده در کنسول نینتندو سوییچ دارد. شما می‌توانید در ادامه مطلب به مشاهده تریلر معرفی بازی بپردازید.

بازی Trek to Yomi درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.