رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تاریخ پخش فصل آخر سریال Fear the Walking Dead مشخص شد

شبکه AMC رسما تایید کرد که سریال Fear the Walking Dead در فصل هشتم به پایان می‌رسد و تاریخ شروع پخش فصل پایانی این سریال را اعلام کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، سریال Fear the Walking Dead اولین سریال اسپین‌آف دنیای مردگان متحرک بود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اسپین‌آف سریال The Walking Dead به پایان راه خود رسیده است. شبکه AMC رسما تایید کرد که سریال Fear the Walking Dead در فصل هشتم به پایان خواهد رسید. همچنین تاریخ شروع پخش بخش اول فصل پایانی سریال از مردگان متحرک بترسید اعلام شد که براساس آن پخش فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead از تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۳ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)‌ آغاز خواهد شد.

اتفاقات فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead هفت سال پس از حوادث فصل قبلی آغاز می‌شود که مدیسون و مورگان در تلاش هستند تا دختری به‌نام مو را از PADRE نجات دهند که بازماندگان در آن اکنون تحت نظارت ظالمانه‌ای در حال زندگی هستند و باور دارند که می‌توانند زندگی بهتری برای خود ایجاد کنند.همچنین اولین تصاویر از فصل پایانی سریال Fear the Walking Dead منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

از مردگان متحرک بترسید

از مردگان متحرک بترسید

از مردگان متحرک بترسید

از مردگان متحرک بترسید

کیم دیکنز، لنی جیمز، روبن بلیدز، کولمن دومینگو، دانای گارسیا، جنا الفمن، الکسا نیسنسون، کارن دیوید، آستین آملیو، مو کالینز و کریستین اوانجلیستا، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال Fear the Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل‌های گذشته، اندرو چمبلیس و ایان گلدبرگ برای ساخت فصل پایانی سریال از مردگان متحرک بترسید بازگشته‌اند که انتظار می‌رود فصل پایانی این سریال در ۱۲ تا ۱۶ قسمت تولید شده باشد.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.