تاریخ پخش فصل ششم سریال Lucifer اعلام شد

شبکه نتفلیکس در حاشیه کامیک کان سن دیگو امسال از تاریخ انتشار فصل ششم و پایانی سریال Lucifer پرده برداشت.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، ماه خرداد امسال بود که نیمه دوم فصل پنجم سریال Lucifer که در هشت قسمت تولید شده بود، از شبکه نتفلیکس پخش شد، اما همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، نتفلیکس سال گذشته از تمدید سریال لوسیفر برای فصل ششم و پایانی نیز خبر داده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل پایانی سریال Lucifer تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل ششم سریال لوسیفر در تاریخ ۱۰ سپتامبر امسال (۱۹ شهریور) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. فصل ششم سریال Lucifer در ۱۰ قسمت تولید شده است.

همچنین تریلری از فصل پایانی سریال Lucifer نیز منتشر شده است که درواقع این تریلر کوتاه به اتفاقاتی که برای لوسیفر طی فصل‌های گذشته افتاده، پرداخته است. در طول این تریلر شاهد تصایوری از اولین قسمت تا آخرین قسمت پخش شده از این سریال هستیم و در یک صحنه ضمن عذرخواهی می‌گوید که این آخرین شب او در لس‌آنجلس است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فصل پایانی سریال Lucifer را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

اگرچه بسیاری از طرفداران امیدوار بودند تا در پنل سریال خبر اعلام ساخت نیمه دوم فصل ششم سریال Lucifer منتشر شود، اما به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس درنهایت تصمیم به خاتمه دادن ماجراجویی لوسیفر در فصل ششم گرفته است. تام الیس، لورن جرمن، کوین آلخاندرو، دی. بی. وودساید، لزلی-ان برنت، ریچل هریس، تریشا هلفر، ایمی گارسیا، اسکارلت استیوز، کوین رانکین و تام ولینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucifer حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهده تام کاپینوس است که برای ساخت فصل ششم نیز بازگشته است.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.