رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تایید سفر دختر و داماد رییس مجلس به ترکیه

وحید اشتری شب گذشته در رشته‌توئیتی نوشت: چند تا از مسافران استانبول یک‌سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از انتخاب،‌ او ادامه داد: «همسر ایشان سرکارخانم زهرا مشیر را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان و یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

بیشتر بخوانید:

از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ امروز معراج ‌از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)

پیشاپیش قدم نوه نورسیده را خدمت آقای قالیباف تبریک عرض می‌کنم.

ولی باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.

‌داریم ازین تناقض‌ها پاره می‌شویم.»

همچنین الیاس قالیباف در نوشته ای در اینستاگرام، حرکت خواهرش را خطائی نابخشودنی خواند و آن را با مرام پدرش متفاوت دانست. او نوشت: «خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است. این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است‌‌.

آن ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی ها و بزرگ نمایی هایی در متن های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی تر می کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می کند.

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می کنم و آن ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.

انشاالله خدا در این شب های قدر همه قصور ها و خطاهای ما را ببخشد.»

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.