تجربه تلخ جنیفر لوپز پس از لغو اولین عروسی اش با بن افلک

جنیفر لوپز در مصاحبه ای اعلام کرد که احساس تلخی را پس از لغو اولین عروسی اش با بن افلک تجربه کرده و احساس این را داشته که میمیرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اینسایدر، جنیفر لوپز در مصاحبه جدید خود با زین لو، خبرنگار موسیقی اپل اعتراف کرد که پس از لغو اولین عروسی خود با بن افلک در اوایل دهه ۲۰۰۰، احساس می کرد که قرار است بمیرد.

این زوج در بیانیه ای که در اواخر سال ۲۰۰۳ منتشر شد، اعلام کردند که ازدواج خود را به تعویق می اندازند. به گزارش پیپل، آنها دلیل به تعویق انداختن عروسی را توجه بیش از حد رسانه ها به عروسیشان عنوان کردند.

جنیفر درباره دوران پیش از عروسی اولش با بن افلک اظهار داشت: زمانی که در حال برنامه ریزی عروسی بودیم احساس کردیم یک جای کار اشتباه است. ما احساس کردیم که شادترین روز زندگی ما ممکن است به خطر بیفتد و برای ما، خانواده‌ ها و دوستانمان خراب شود.

لوپز در مورد لغو اولین عروسی اش به لو گفت: این بزرگترین دلشکستگی زندگی من بود و من صادقانه احساس کردم که قرار است بمیرم. این موضوع به قدری او را آزار می داد که گفت نمی تواند هیچ آهنگی از آلبومی را که در سال ۲۰۰۲ نوشت در حالی که عاشق افلک بود به نام «این من هستم… آنوقت» را اجرا کند.

لوپز اضافه کرد که جدایی اش از افلک او را در یک مارپیچ برای ۱۸ سال آینده قرار داد که در آن نتوانست به درستی عشق دیگری را به دست آورد.

اگرچه لوپز رابطه عاشقانه خود با افلک که پس از بیست سال ختم به ازدواج شد را به عنوان پایان خوش برای مبارزاتش توصیف کرد، او همچنین از تلفاتی که رسانه به رابطه آنها وارد کردند، چشم پوشی نکرد. او در این خصوص به لوو گفت: این بخشی از چیزی بود که ما را نابود کرد و بسیار غیرمنصفانه به نظر می رسید.

او گفت که عشق آنها به عنوان یک شوخی تلقی شد و آنها مجبور شدند از هم جدا شوند و حرفه خود را دوباره بسازند تا دوباره خودشان را ثابت کنتد.

لوپز در مورد اینکه عموم مردم رابطه آنها را به عنوان مدرکی برای اثبات وجود پایان‌ خوش در خارج از فیلم‌ می دانند، گفت: می‌فهمم، اگر کاری را انجام دهید و تسلیم نشوید، می توانید شانس دومی پیدا کنید.

مترجم: سحر سادات زمانی

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.