رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تجهیز پیام خود حذف شونده واتس‌اپ به زمان‌بندی متنوع‌تر

حدودا ۹ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت جدید واتس اپ با “پیام های ناپدید شونده” ارایه شد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ترنجی، همچنین پس از آن آموزش ارسال پیام خودحذف شونده واتس اپ را برای شما ارایه کردیم. اگر تفاوتی در نام فارسی این قابلیت می بینید، خب باید بگویم ترجمه آن در فارسی کمی دشوار است اما نام انگلیسی آن disappearing messages است. اکنون خبر می رسد که پیام خود حذف شونده Whatsapp به زمان بندی متنوع تری مجهز شده است.

واتس اپ به تازگی یک به روزرسانی جدید را از طریق برنامه Google Play Beta ارایه کرده است. این آپدیت نسخه آزمایشی اندروید است. ورژن آپدیت بتا واتس اپ به ۲.۲۱.۱۷.۱۶ رسیده است. چه چیزی در این به روز رسانی جدید ارایه شده است؟

پیش از این برای شما نوشتیم که این شرکت در آپدیت جدید واتس اپ ویژگی “پیام های ناپدید شونده” یا “Disappearing Messages” را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد متن ها و رسانه هایی را که پس از ۷ روز ناپدید می شوند، برای یکدیگر ارسال کنند. البته که همین جا هم محدودیت های غیرقابل درک واتس اپی وجود دارد و مثلا نمی تواند آن محدودیت ۷ روز را تغییر دهید!

خب حالا این محدودیت برطرف شده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، حالا می توانید پیام خود حذف شوند واتس‌اپ را در ۳ زمان بندی زیر تنظیم کنید:

۱- ۲۴ ساعت (۱ روز)
۲- ۷ روز (۱ هفته)
۳- ۹۰ روز (۳ ماه)

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.