رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

ترافیک رایگان ۴ پیام رسان داخلی و دو نرم افزار تصویری در ایام نوروز

طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ترافیک چهار پیام رسان ایتا، بله، سروش پلاس و آی‌گپ و دو نرم افزار ارتباط تصویری قرار و اسکای روم با همکاری اپراتورها از اول تا چهاردهم فروردین، رایگان می‌شود.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی، اظهار کرد: ” امسال با تلاش شرکت‌های دانش بنیان، جوانان متخصص و البته حمایت‌های ویژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیام رسان‌های داخلی از نظر خدمات رسانی رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشتند.

در طول این مدت هم میزان استفاده هموطنان از این سکوها رشد قابل توجهی داشته که آخرین آمار کاربران فعال ماهانه آنها را در اینجا با شما به اشتراک می‌گذارم. کاربر فعال ماهانه پیام رسان «ایتا» ۲۱.۶ میلیون نفر و روزانه ۱۲.۳ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «روبیکا» ۳۹ میلیون نفر و روزانه ۱۸.۲ میلیون نفر، کاربر فعال ماهانه پیام رسان «بله» ۱۴.۸ میلیون نفر و روزانه ۴.۲ میلیون نفر و کاربر فعال ماهانه پیام رسان سروش پلاس ۱۰.۴ میلیون نفر و روزانه ۵.۱ میلیون نفر است.

همه ساله در ایام نوروز میزان ارتباطات مردم از طریق فضای مجازی به نحو چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. ما هم در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصمیم گرفتیم به منظور تسهیل ارتباطات مردم در این ایام فرخنده، ترافیک چهار پیام رسان ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و دو نرم افزار ارتباط تصویری قرار و اسکای روم را با همکاری اپراتورها رایگان کنیم که در نتیجه استفاده از این سرویس‌ها از تاریخ اول تا چهاردهم فروردین ماه برای کاربران بدون هزینه خواهد بود.

امیدوارم از قابلیت تماس صوتی و تصویری با کیفیت در بستر پیام رسان های ایرانی لذت ببرید.”

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.