رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تریلر رسمی فیلم قطار سریع السیر ( Bullet Train ) + ویدیو

در این مطلب تریلر رسمی فیلم قطار سریع السیر ( Bullet Train ) با بازی برد پیت مشاهده خواهید کرد.

اینتیتر – سحر زمانی؛ تریلر رسمی فیلم پر ستاره قطار سریع السیر ( Bullet Train ) منتشر شد. این فیلم در ژانری اکشن و دلهره آور و به کارگردانی دیوید لیچ است.

قطار سریع السیر ( Bullet Train ) به عنوان یکی از فیلم های آمریکایی مطرح سال ۲۰۲۲ شناخته می شود و بسیاری از سینمادوستان منتظر تماشای آن هستند. در ادامه تریلر رسمی این فیلم را مشاهده خواهید کرد.

این فیلم در بیست و چهارم تیر ماه توسط سونی پیکچرز اینترتینمنت در ایالات متحده اکران عمومی خواهد داشت و در دسترس طرفداران فیلم و سریال قرار می گیرد. قطار سریع السیر ( Bullet Train ) فیلمی پر ستاره است و برد پیت، ساندرا بولاک، مایکل شنون، جویی کینگ، آرون تایلر جانسون، زازی بیتز، برایان تایری هنری، لیدی گاگا، هیرویوکی سانادا، کارن فوکوهارا، بد بانی،پاشا لیچنیکوف، میرای گربیچ و لوگان لرمن از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

داستان فیلم قطار سریع السیر ( Bullet Train ) اقتباسی از رمانی ژاپنی از کوتارو ایساکا است و زاک اولکویچ نویسندگی فیلم‌ نامه آن را برعهده داشته است. آنتوان فوکوآ نیز تهیه کننده این اثر است.

داستان این فیلم درباره چند قاتل حرفه ای است که برای انجام ماموریتی وارد یک قطار سریع السیر ژاپنی شده اند و در نهایت برای نجات جان خودشان با یکدیگر می جگند.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.