تسلیت رییس جمهور در خصوص درگذشت مدیرعامل و معاون تامین اجتماعی

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آنان رحمت واسعه و علو درجات مسالت کرد.

به گزارش اینتیتر به نقل از ایسنا، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَی اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی اللَّهِ

خبر تلخ سانحه تصادف رانندگی و درگذشت اندوهبار مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، همراه صدیق و کوشای دولت در ۵ سال گذشته؛ مدیری متعهد و دلسوز، پرکار، صادق و متواضع بود که لحظه‌ای از خدمت به خانواده تامین اجتماعی بویژه کارگران زحمت کش و بازنشستگان شریف باز نایستاد.

مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی نیز سال‌ها در مسوولیت‌های مختلف پارلمانی و اجرایی خدمات ارزنده‌ای داشتند، و تقدیر چنین بود که این دو چهره خدمتگزار، با هم و در مسیر خدمت به مردم به دیدار معبود بشتابند.

اینجانب این ضایعه را به خانواده‌های محترم نوربخش و تاج الدین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی، خانواده بزرگ دولت و جامعه عزیز کارگری و بازنشستگان تسلیت می‌گویم.

برای آن عزیزان فقید که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کردند، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات، برای خانواده های محترم ایشان و بازماندگان صبر و اجر و برای مصدوم این سانحه شفای عاجل و کامل مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.