رسانه خبری اینتیتر
این تیتر کمینه ترین رسانه خبری ایران

تصویر جدید از مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

تصویر جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse، رویارویی مایلز مورالز و اسپایدرمن ۲۰۹۹ را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از زومجی، در فاصله‌ی پنج ماه مانده به اکران فیلم سینمایی موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse، رسانه The Wrap تصویر و اطلاعات جدیدی از رویارویی مایلز مورالز و میگل اوهارا یا اسپایدرمن ۲۰۹۹ در این انیمیشن را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اوهارا که اسکار آیزاک صداپیشگی او را برعهده دارد، در این فیلم یک شخصیت شرور تمام‌و‌کمال نخواهد بود او صرفا در راه رسیدن به اهداف شخصی در جهان‌های درهم‌تنیده‌شده، مایلز و دیگر قهرمانان قسمت اول این اثر سونی پیکچرز را دربرابر خود می‌بیند.

کریستوفر میلر، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم‌نامه Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌گوید یکی از شرورهای کمتر شناخته‌شده‌ی کمیک‌های مارول با نام The Spot، نقش دشمن اصلی مایلز و دیگر انسان‌های عنکبوتی جهان‌های مختلف این فیلم را دارد. تهدید او در جریان هر دو فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در کمین قهرمان‌های داستان خواهد بود.

شمیک مور در نقش مایلز مورالز یا مرد عنکبوتی، هیلی استاینفلد در نقش گوئن استیسی یا اسپایدر-گوئن، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری در نقش ریو مورالز و جفرسون دیویس، اسکار آیزاک در نقش اسپایدرمن ۲۰۹۹، جیک جانسون در نقش پیتر بی. پارکر، ایسا رای در نقش جسیکا درو یا اسپایدروومن و دنیل کلویا در نقش اسپایدر-پانک از دیگر صداپیشگان این انیمیشن سینمایی خواهند بود.

مانند قسمت اول این مجموعه، فیل لرد و کریستوفر میلر به همراه دیوید کلهام نویسندگی فیلم‌نامه این انیمیشن را برعهده داشته‌اند. خواکیم دسانتوس، جاستین کی. تامپسون و کمپ پاورز نیز به‌عنوان سه کارگردان این پروژه شناخته می‌شوند. انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) در سینماهای آمریکای شمالی اکران خواهد شد. قسمت قبلی این سری فیلم مرد عنکبوتی، در جهان به فروش ۳۷۵ میلیون دلاری رسید.

اینتیتر را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.